Aah arme Kevin 😞
Tara: Balen man..... Grrrrrrrrr. Hopelijk zet er niks door. Vandaag al wat of niet?
Hier
http://www.pietsweer.nl/programma-gemist/ kunnen jullie de aflevering zien op de hoofdpagina hahahaha.
Het werd pas rond 22:45 uitgezonden. Dus niks gemist om 19 u.
Shady: Ja dat had ik zeker meegekregen. Had je nog een verhaaltje getypt hier immers 😛 Maar misschien is het wel langs je heen gegaan, kan ik me iets bij voorstellen.
Nogmaals sterkte meid!
San: Wat balen van Dylan 😞 Nee we zijn naar de Huttenheugte geweest omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn 😃 Dus met mijn hele gezin + aanhang, erg gezellig! We gaan in november een paar dagen naar London 😃 Owen blijft bij schoonmoeder. Vind ik maar spannend hoor, ze past nooit op namelijk :$
Pffffffffff hier had de belastingdienst de wijziging van het KDV niet doorgevoerd. Die extra dag dus geen subsidie voor gehad, krijgen we volgende maand wel. Maar komen dus deze maand tekort 😞 Baal zo.
Owen van de donderdag uitgeschreven weer, omdat Dirk simpelweg nog geen fulltime baan heeft. We kunnen het geld niet missen. Het was een gok, op de hoop dat Dirk werk had. Nu een maand opzegtermijn. Bij de tijd dat Dirk werk heeft schrijf ik hem wel weer in.
Maar baal wel van dat kutgeld 😞 Ben benieuwd hoe we de maand doorkomen. BAH.
Hier tand 8 en 9 door. Die laatste een hoektand. Nooit doorgehad maar opeens zijn ze er. Misschien daarom dus ook wel slecht geslapen? 😛