finaly87 schreef:Iet, veel succes vandaag! misschien ben je al bevallen 😉
jeeej weer 2 op uitgerekende datum, gefeliciteerd! jullie hebben nog ca 11 uur de tijd om op DE datum te bevallen hihi
Ikke, goed dat je er wat van hebt laten zeggen en nu weg met dat mens 😉 tijd voor Sem! (en Fleur).. Moet je nou nog speciale dingen doen met Sem strax thuis? qua voeding of medicaties of iets?
Rosanne, komt goed meis! adem in, adem uit, en kijk naar je meisje en luister naar je gevoel 😉 je bent een top mama..
SB, Ik probeer Tyler eerst te sussen met zn speentje als hij begint te mopperen (en ik zeker weet dat t geen voedingstijd is), want dan heeft hij vaak krampjes.. is hij beetje onrustig.. maar als hij t speentje paar keer uit spuugt neem ik hem lekker bij me (of papa) dan heeft hij ons gewoon nodig.. ik vind het heeeerlijk! en voor hem is t natuurlijk het alles lekkerst om in papa of mamas armen te liggen.. Hij slaapt verder prima.. in zn wiegje of beneden in de wagenbak.. Snachts wikkel ik een luierdoek om zn lijfje/armpjes en dan slaapt hij heel goed! soms speentje erbij als hij toch wat onrustig blijft maar tot nu toe gaat t dan prima snachts.. we slapen dus erg goed! Ik maak hem wel zelf elke 3 uur wakker voor voeding, totdat mn borsten minder overproduceren 😉
Vandaag onze 1e dag zonder kraamzorg, jemig wat is die tijd snel gegaan zeg! de afgelopen week.. en nu is ie alweer voorbij :s.. daar leef je zooo lang naar toe! Je bent en voelt je echt een weekje heel bijzonder en speciaal.. en nu moet je weer "gewoon" doen :s.. Alhoewel mn mannetje super lief voor me is hoor.. Hij doet nog alles in huis en zorgt dat ik goed te eten krijg en veel drink 😉 Hij is gelukkig nog 1,5 week vrij! :D.. Maar ik voel me al heel erg goed, ben helemaal ter been... moet alleen niet te hard van stapel lopen want dan begint t me te duizelen, ben natuurlijk nog steeds herstelende 😉 vergeet t soms ff.. Vanmiddag gaan we even echt op pad met de auto, even naar de kruidvat, heb er zin in!! spannend! hihi
Ze krijgen nu in het zkh frisco prematuur. Dit is een dieetvoeding voor premature. Dit word door een speciaal bedrijf thuis geleverd. Heb nu 2 dozen voor sem ontvangen. En als het bijna op is, moet ik mij bestelling doorgeven en dan wordt het weer thuis geleverd. Het ziekenfonds betaald. Dit moeten ze tot gecorrigeerd 6 maanden drinken. Dus tot april
Verder gewoon vit D en hij krijgt nu ferro druppels en ik denk dat ik dat gewoon moet blijven geven als ie thuis is.
Verder heeft hij geen medicijnene. Ja zoutoplossing voor een snotneus, maar dat is alleen als hij snottert.
Ja de tijd vliegt. Hoe was het ritje naar de kv?