@jones: Leuk leuk leuk!! Heerlijk die nieuwe honeymoon! Ik zeg: Caribisch gebied (Dominincaanse, Jamaica, Cuba, Mexico, of de Antillen??), Kaapverdische eilanden, Egypte of de Malediven???????? (al kun je nu in de zomer ook prima "gewoon" naar Spanje gaan, of Turkije) Vooral reisplannen maken vind ik super! Vorig jaar hebben wij in USA route: S.Francisco, Yosemite NP, Death Valley, Las Vegas, Hoover Dam, Zion NP, Bryce, Kanab, Vermillion Cliffs, Page, Monument Valley, Grand Canyon, Los Angeles, San Francisco gedaan. Aanrader!!! (3 wkn) Nu stond op de planning: Denver, Rocky Mountains, Mount Rushmore (die presidenten in rotsen), Yellowstone NP, Salt Lake City, Moab, Canyonlands, Kanab, aan t eind paar dgn relaxen in Las Vegas. (ook 3 wkn)
Hier begint het ook te onweren, bah!!
Net gesprek met bedrijfsarts gehad. Aangegeven dat ik zo moe ben en moeite heb me te concentreren. Hij wil dat ik halve dagen ga werken om mijn rust te nemen. Heb drukke, stressvolle job, maar halve dgn vind ik ook weer heftig. Denk dat ik leidinggevende vraag om volgende week (deze wk is morgen toch voorbij, want wij hebben donderdag en vrijdag vrij) 6 uur per dag te gaan werken. Dan kan ik thuis nog wat ontspannen, of wat gaan sporten of zo om weer energie te krijgen. Wil ook eens met Fiom gaan bellen.... Was eigenlijk opgelucht dat hij zo resoluut was. Ik wil niet dat men denkt dat ik een aansteller ben. Heb werk en privé altijd goed gescheiden willen houden, maar vind het nu toch wel moeilijk. Ik ben gewend bovengemiddeld te presteren, maar nu ik niet lekker in mijn vel zit, vind ik het lastig om die verwachtingen waar te blijven maken... Dan kan ik beter 6 uur per dag lekker aan t werk zijn, dan 8 uur er tegenop zien... Het ziet er dus naar uit dat ik vanaf volgende week 4-6 wkn minder zal werken. Had nl al de afspraak dat ik voor de punctie al wat gas af zou nemen, en tussen tp en testdatum ook niet teveel zou gaan stressen hier. Heb jaren 50 uur per wk gewerkt, dus heb genoeg krediet opgebouwd om nu ff wat gas terug te nemen. Maar toch voel ik me beetje schuldig... Ratio en emotie zijn met elkaar in gevecht.... Heb begrepen dat voldoende rust en ontspanning echt beter resultaat oplevert bij IVF. Dus wil ademhalingsoefeningen gaan doen e.d. om er dadelijk helemaal klaar voor te zijn.... Misschien de eerste weken eerst maar eens mijn overuren opmaken voordat ik ziek gemeld ga worden...