Sorry, sorry, sorry meiden! Hier mijn verhaal ;) Gisteren dus netjes om 14u in de wachtzaal en om 14.20 mochten we binnen, 8 minuten later stonden we weer buiten. Omdat ze maar 4 gynaecologen hebben die uitwendige echo's doen en de mijne dat niet doet, was het maar een vluggertje denk ik... Maar het was natuurlijk geweldig om weer eens te piepen! Het lag met het rugje naar mijn buik, en het keek naar mijn rug en meet nu 8,5 cm, heeft zelfs 2 hersenhelften (waarop mijn mannelijke collega deze morgen zei: oh, dan is het zeker een jongen..., grapjas) en alles zag er goed uit... Daarna inderdaad gaan shoppen in A'pen, maar ik was ondertussen ook ziekjes geworden en opgestaan met een mega-koortsblaar en na een halfuur een zere onderrug zodat ik er niet van heb kunnen genieten en niks gekocht heb. Mijn ventje was helemaal onder de indruk en kon echt niet geloven dat ik niks gevonden had. We waren pas om 20u thuis en ik ben meteen als een blok in slaap gevallen. Nu begrijp ik pas hoe mijn zus of vriendinnen zich voelen als ze met mij gaan shoppen (normaal blijf ik gaan en kan ik niet stoppen). Met de blackberry kreeg ik mezelf niet ingelogd en hier thuis wou ik mijn ventje nog laten posten, maar ben het uiteindelijk vergeten te zeggen.

Heel lief dat jullie zo aan ons gedacht hebben, danku!!! Ah ja, het geslacht, heeft ie gewoon niks van gezegd en ik was zo onder de indruk dat ik te laat was om het te vragen, grrrrr! Maar 27 februari is de volgende echo!
Dani, succes morgen. Pfff, wat stom van dat hotel, ik hoop dat je er nog eentje vindt dat dit kan evenaren!!
Jones, goed van de BMS :) Op naar volgende week voor de IUI!!! Joepie!
Suus, wat is dat toch met die lichte streepjes??? Ik hoop dat het is omdat je misschien te vroeg test en dat ze vlug donkerder worden!!
Tara, jammer van de ongi, terwijl ik hier zo (met een traantje wegpinkend) zit te denken "wat zeg je hier nu op", besef ik weer hoe hard het toch maar is, altijd zo moeten wachten. Ik hoop echt voor iedereen dat het heel snel "prijs" is en besef dat ik zoooo blij moet zijn wat ons is overkomen!!! Veel succes met de nieuwe ronde!
Lucky, ben vergeten of je nu vandaag of morgen naar de vk moest, maar maakt niet uit, want je klinkt echt zo rustig! Ik denk dat jij een hele goeie, lieve, rustige en heel zorgzame mama gaat worden :)
Mam77, welkom hier en succes met zwanger worden!