Juf hahaha ja die confrontatie heb ik dus ook al enkele keren gehad.. ik kan dan ook echt niet liegen.. en lach dan maar vriendelijk haha blijkbaar spreekt mijn gezicht boekdelen 😉 Yeaaaah 6 februari is D-DAY! Hoe laat moet jij? Ik ben om 12.40 uur aan de beurt.. precies als ik honger heb haha Owja.. probeer een half uur voordat je denkt dat je op het bankje ligt iets te drinken.. dan is je blaas wat voller als je de echo krijgt en komt je baarmoeder meer naar voren.
Marizzz Jaaah die kruidvat test die is echt niet handig he om in te plakken 😛 ik heb het doosje gesloopt om het teststaafje eruit te halen zodat ik m alsnog in kon plakken.. maar ja die HCG stripjes van Sensit*st zijn allemaal veel mooier.. toen had ik er nog maar een gedaan zodat ik inderdaa ook 3 dezelfde had 😛
Snoep & Marizzz die onzekerheid oooh daar had ik in het begin zo erg last van.. ik kon niet rustig zijn.. bleef onzeker en rende wel 10x naar de wc of ik niet toch ongesteld was geworden. Op het forum ‘zwanger zijn’ zeiden verschillende mensen het volgende:
‘Heb vertrouwen in je lichaam en in het kleintje dat in je groeit’
‘Focus je op het positieve, zo geef je, je kleintje al meteen iets moois mee’Ja die heb ik maar meteen opgeschreven voor het geval ik weer een onzeker moment had.. maar iemand anders zei dit:.. en dat heeft bij mij echt de knop omgezet:
‘Positief blijven meid, negatief zijn heeft weinig zin. Als alles goed gaat heb je al die nare stress voor niks gehad. Verdrietig kun je nog zijn als het mis gaat!’Dus ik zou zeggen schrijf op.. mij heeft het echt geholpen om die eerste onzekere weken door te komen. Ik moet zeggen dat ik nu nog wel eens denk ‘voel ik nu iets lopen?’ en dan naar de wc MOET om mezelf gerust te stellen 😛 en als het fout gaat dan is het niet jou schuld.. dan is het een aanlegfout (klinkt raar) en dan is het alleen maar goed dat het in het beginstadium fout gaat.. we willen toch allemaal graag een gezond kindje ter wereld brengen op het einde van de rit 😉
Niena jaah op jou durf ik niet meer te wedden hahaha 😛 of misschien juist wel 😉 je hebt wel erg goed rond je ei geklust deze ronde! Ooh Niena nee.. wat zonde dat je hondje een hernia heeft opgelopen.. Mocht je iets speciaals willen doen om hem/haar in gedachten te houden. Ik heb ooit een mooi beeldje van mijn hondje laten maken.. volgens mij was het
http://memories.3dogs.eu/ Mariska ooh meis.. ik gun je zooo een normale ronde.. ik bedoel begin mrt NOD.. echt niet! Hopelijk duurt deze ronde een heel stuk korter! *knuffel*
Mjoyce is het veel bloed? Niet misschien innestelingsbloed? Volgens mij kan dat inderdaad tussen de 7 – 10 dagen.. hmm misschien is het dan wel wat vroeg
Horatia hahaha gekke muts.. je plant er wel echt omheen he 😉 denk maar zo… klussen kan altijd je hebt er alleen elkaar voor nodig he 😛 probeer het toch een beetje romantisch te houden 😉 zou zonde zijn als er frustraties door ontstaan.. het moet tenslotte toch een liefdesbaby worden!
Jannie goed bezig meis!! Bijna skivakantie dus.. yeaaaah!
Volgens mij heb ik iedereen nu 😉 hier gaat het redelijk.. moet zeggen heb vanmorgen tentamen gehad.. en ondanks dat ik niet geweldig heb kunnen leren (moest gisteren naar de eerste hulp met schoonmoeder, alles is uiteindelijk goed).. maare het tentamen ging eigenlijk best goed! ik had vast een helder moment.. want iedereen vond het moeilijk! of misschien kreeg ik gewoon seintjes vanuit mijn buik 😛 met twee hersentjes moet dat eigenlijk wel lukken hahaha