Mariska schreef:@Mjoyce, spannend hoor!! Hopelijk komt de ongi gewoon de 13e. Wie weet ben je zwanger, zou leuk zijn natuurlijk, maar hoe groot zou die kans zijn? Hebben jullie veel geklust, hihi. Hoe waren je cyclussen voor het pilgebruik dan? Het aantal jaar slikken doet er niet toe hoor! Is echt per vrouw verschillend. Ik maakte me daar echt zorgen over en moet je dus echt niet doen!! Ik heb er van geleerd! Zelf heb ik namelijk 15/16 jaar de pil geslikt. Nu na 53 dagen eindelijk ongi. Ik was ongeduldig, hoelanger het duurde begon ik echt te denken, zie je nu wel, ik ben echt de sjaak. Niet dus!! Hoop voor jou dat je niet zolang hoeft te wachten! Zal voor je duimen!
Ik ga er niet van uit dat ik al zwanger ben hoor gelijk de 1e keer, we hebben het weekend wel veel gekust hihi maar geen idee of ik wel vruchtbaar was/ben. Mijn cyclus voor de pil? heb geen idee was 15 toen ik hem ging slikken.
Zelf had ik ook de gedachten over de pil slikte hem toch al ruim 10 jaar, je bent toch bang dat dat invloed heeft. Maar probeer me niet te druk te maken. na 53 dagen ongi geworden dat is best lang dan ga je je idd een beetje zorgen maken, hopelijk is het voor jullie ook snel raak!