Marloes_85Oud lidBerichten: 2.998Lid sinds: 11 september 2011
@ leonie, ik heb je ook uitgenodigd als vriendje
Shiley schreef:Apk'tje, ahh nee is hij toch nog overleden. snap dat je vriend daar erg verdrietig over is. helemaal als het echt zijn maatje was. is die foto ook echt van hem (die je had geplaatst) of is dat een algemene foto van hoe hij eruit zag? was wel een mooi beestje zeg.
zou denk ik ook eerst de kat ff opvoeden en dan wat later een nieuwe nemen. kan hij het ook even verwerken en een plaatsje geven. 1.5 is niet oud voor zo'n beestje.
leonie (en nog iemand dacht ik) zal zo eens kijken op facebook en hyves.
hier vanavond mijn ouders en zusjes het grote nieuws vertelt. mn zoontje t shirtje aangedaan met: grote broer erop
duurde lang maar opeens zei mn zusje, zie ik het nou echt als enige???? die had verwacht dat mn moeder het wel had gezien en een reactie zou geven, maar mn moeder wist t natuurlijk al dus die wachtte op de rest haha. dus mn pa keek raar en die zei, wat moet ik zien dan. dus we lieten zn shirtje zien en toen vroeg die of het echt was haha.
ze waren erg blij en mn oudste zusje had het al verwacht. die roept t al een aantal weken haha.
morgen gaan we t mn schoonouders en de broer van mn man vertellen. ben benieuwd naar die reactie.
de rest moet wachten op de 12 weken
bepje schreef:ik zal jullie is wat vertellen ik kijk net op de klok en denk jou het is al vier uur haha ik zit nog in me badjas ! wat gaat zo'n dag toch snel !
bepje schreef:@ rian ik heb 2 rondes met ovu testen gewerkt en niet zwanger geworden en afgelopen keer gewoon soort van regelmatig om de dag geklust en nu was het wel raakig ! dus ik doe ook geen ovu testen meer en daarna je moet ff lekker in je poes gaan zitten wil je het draderige slijm tussen je vinger krijgen nou daar zit ik dus ook echt niet met me vingers ! de laatste keer na het klussen zei me vriend dat het slijm op z'n hamer anders voelde en zo wist ik dat ik in me vruchtbare periode zat !
Meisje schreef:Veel te krap denk ik. Vriend is groot geschapen. Op 1 of andere manier gat het niet zo makkelijk. Ben echt ontspannen en alleà maar erin doet soms echt pijn. Misschien toch maar glijspul gaan gebruiken. Maar ik ben eerlijk gezegd niet zo iemand die experimenteert en alles. Voel me daar ongemakkelijk mee.[/QUOTE
bepje schreef:@ mutsie je hoeft je niet te verontschuldigen dat je drie maanden zwanger bent !! dat is alleen maar goed en leuk, dat betekend dat ik nog maar maanden hoef te wachten tot ik op kraambezoek kan komen hahah
Meisje schreef:Toen ik je foto zag wist ik meteen dit is echt Rian. Mooie buikfoto's trouwens!