MeisjeOud lidBerichten: 2.992Lid sinds: 1 januari 2005
Meisje79: Het werd tijd dat ik iemand opzoek. Laat ik het zo maar zeggen.
Meisje schreef:Rian: Dat is heftig meis! Iets erg gedaan?
Meisje schreef:Mijn collega met wie ik praat als enige over zw worden kwam naar me toe. Heeft ze vanochtend positief getest. 1w ronde met ovu test een meten raak. Zo cool. Ze wilt graag tegelijk zijn, met mij. Dus hoop dat ik ook snel mag. Ze heeft alleen wat last van der darmen. Verder helemaal niets. Maar een dikke vette streep.
meisje79 schreef:Sannies, ff waarschuwing: ik had 4 dagen op rij een steeds donker wordende streep. Op de vierde dag was hij nagenoeg positief. De dag erna was hij heel donker en dus superpositief. Ik dacht toen dat ik daarna nog 24 uur had voordat m'n ei zou komen, maar mijn ei kwam al binnen 7 uur na die positieve test! (ik voelde m'n ei).
De volgende dag was de test zwaar negatief en m'n ei al geweest.
Ik bedoel te zeggen, dat je misschien beter ook vanavond kan klussen, vooral nu je van die rare testen hebt steeds. Het kan dus zijn, dat je nu je LH-piek hebt en vanmiddag je ei, en dat je ei morgen is geweest en dan ben je te laat.
Rian-kippie schreef:jaaaa zo'n situatie heb ik dus ook!! collega 1e ronde zwanger, zij weet dat wij al in ronde 4 zitten.. vorige keer was ik 3 maanden langer zwanger dan zij.. we willen nu wel weer samen!! ben benieuwd!! nog een weekje dan weten we het!