@Rian, aaah wat zeg je nou.. meer last van witte vloed als je zwanger bent.. ik kan toch echt niet ontkennen dat ik normaal ook zoveel witte melkachtige afscheiding heb.. tenminste, niet bewust! Maarja.. ik lette er eerst ook niet op.. ojeej.. ik moet zo lang wachten pff
@IM! Goed doorklussen meid, wie weet wordt dit jouw ronde al!! ou toch geweldig zijn.. ja ik heb wel iets of wat van klachtjes, maar ik twijfel bij alles (heb ik dit normaal ook?? zal wel!), vaak harde tepels, wat kleine bultjes erom heen, veel witte afscheiding, wat slechter slapen. maarja, komt dit gewoon door mijn cyclus.. ongi.. of???
@Mutsie, nog één nachtje slapen. zie alvast:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTMwMDE4MTA5MDQ=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=Megafoons&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1gclid%3dCPj_wLf2lawCFcMl3godtimRKg&adcampaign=google&gclid=&scrwidth=1024@Jootje jeeej gepromoveerd tot dreumes!! Enjpy de club! in no time ben je peuter en kleuter hoor! jeej nog even en ik ben volwassene..
o en natuurlijk gefeliciteerd met jullie 9 jarig jubileum! Leuk , wat heb je voor hem gekocht? en heb je ook iets geHAD hih?
En heb je eindelijk de bovenverdieping schoongemaakt? he he.. ik dacht al, wanneer gaat e dat nou eindelijk eens doen!
@Bloempje, hoera hoera! Je ongi, eindelijk!! Het heeft doorgezet, wete je in ieder geval waar je aan toe bent.. t vervelende is dat al die zwangerschapssymtponen.klachten, identiek zijn aan een naderende ongi.. ook die lola's.. helaas..
@Meisje, wat cup D als je zo dun bent! Whoo! Dat vind je vriend vast niet erg haha!