ik ken geen hermans.... ik vraag me gelijk af of deeg zo lang goed blijft??
oei ik heb me toch een voorweeen... ik word er gek van gewoon.... (neeee sanel niet inkoppen dit)
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
Tanja schreef:@vocht: bleekselderij eet ik al vrij veel. Ik vind dat namelijk erg lekker! (als 1 van de weinige mensen geloof ik. hihi)
En nee... mijn man deed het echt om mij te pesten met de weegschaal. Ik riep vanuit de badkamer: OMG en hij reageerde meteen met: wat is er chipsvreter?!?
Toen wist ik al genoeg... Ach, achteraf kan ik er wel om lachen hoor!
@baby vasthouden: hmmm... dat van die eerste 24 uur geen anderen laten vasthouden klinkt mij als muziek in de oren! Nu kijken of we dat voor elkaar krijgen.
Ik heb zo'n vermoeden dat vooral de opa's en oma's Uk wel vast willen houden. Dat gaan we dan maar eens goed bespreken met manlief en ook de kraamhulp! 😉
@Ingel: wat leuk dat je opa dat even doet zeg! Is voor hem even weer wat afleiding waarschijnlijk.
@Noam: ja, klein buikje vergeleken met die van mij. Maar als het met de kindje uiteindelijk maar goed is toch?!?
Ik vind je trouwens wel heeel mooi zwanger zijn!
@pitbull: nou, das ook lekker... zo'n invaller die elke dag even belt! Ik heb gezegd: bij echt onduidelijkheden kun je bellen, verder vraag het eerst maar aan collega's hoor. die kunnen vaak ook heeeeeel goed helpen.
@Susie: Lastig, zo'n lastige trap! hihi
@klossen: hier heeft manlief ze opgehaald. Het zijn plastic/kunststof dingen, megazwaar zijn ze niet. Maar als je er 8 moet tillen?!? Of nog meer?!? Dan weet ik niet hoe zwaar het is.
2 jaar geleden heb ik mijn vriendin geholpen ze te halen. Die dingen waren gewoon van ijzer... en dus megazwaar!!!
@belinstructies: wat is daar zo bijzonder aan om ze speciaal te krijgen? Bij ons staan ze in het boekje van de vk omschreven. Ik krijg er niet nog eens speciaal uitleg over geloof ik.
bevallingswensen heb ik ook nog niet doorgegeven. Heb het nu voornamelijk met haar gehad over wat handig is voor hen. Begon ze over de tas voor het ziekenhuis... ik schoot compleet in de lach. Toen ik zei dat ik die nog niet had heeft ze me toch vriendelijk verzocht het 1 en ander klaar te zetten... al doe ik dat dan niet voor mezelf, dan wel voor hen en mijn man. Nou... nu kom ik er dus niet meer onderuit! hihi
Heb ik nu iedereen gehad?!?
Ik ben vanmiddag even lekker bij de kapper geweest. Haartjes laten verven... ik ben er klaar voor!!! Laat die baby maar komen ;-)