Ha dames, moest weer half uurtje teruglezen, want was 2 daagjes niet online.
Dacht dat ik wel heel veel zielige uurtjes op internet zou vertoeven, aangezien manlief weer in het buitenland zit, maar dat is niet zo! Ben namelijk lekker op sleeptouw genomen door kennissen omdat ze hoorden dat ik home alone ben.... Lief he?!
@ Dotcom: heerlijke meid heb je! En wat loopt ze al snel achter de wagen! Heb nu een nichtje van 1 jaar en 2 maanden een kennisje van1 jaar en die lopen allemaal nu pas achter de loopwagen (misschien omdat ze eerder nog geen loopwagen hadden.... allebei voor hun 1e verjaardag gekregen :))
en ik moest nog reageren op een vraagje van je:
dotcom schreef:
@ Kukeltje, Hihi... Ja bij mij kost het ook wat tijd om bij te lezen. Zeker omdat ik ook een kleine meid hier heb rondkruipen die mama's aandacht wil. maar het lukt me nog wel net voor midden nacht... Hihi.. Het lijkt me best vervelend dat je voedsel niet goed verteerd, het lijkt me dat je dan ook niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. Krijg je daar medicijnen voor? En is dat eventueel een probleem bij een zwangerschap?
O, en over dat iets voelen na de sex. Ik voelde een keer dat tijdens de sex het van binnen op slot ging. Dit is een beetje raar hoe ik het nu zeg maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mijn baarmoeder trok samen en dat bleef zo waarschijnlijk. 2 weken later had ik een positieve zw. test ik handen. Dussss... spannend
De echo was helemaal in orde, geen opmerkelijkheden aan organen en baarmoeder was ook ok, dus dat moet geen probleem zijn. Maar ja, die gedeeltelijk onverteerde ontlasting is niet goed en dat zijn ze nu aan het onderzoeken. Krijg volgende week telefonisch de uitslag daarover, dus maar even afwachten.
Ennuh.... ben benieuwd of die rare gevoelens in mn buik iets betekenen!
Maar dat vragen we ons allemaal wel af he?! Zo stom dat ik nu elke dag zo secuur naar die witte afscheiding kijk. Dat doe ik normaal niet haha!