Hoi allemaal, nou ik dacht toch echt dat ik gisteren een berichtje had gestuurd, maar zie hem nu niet staan. Misschien per ongeluk niet op versturen geklikt, haha. Dus nu maar even snelle reactie met wat ik nog onthouden heb, sorry dat ik ff niet op iedereen reageer
@A1985: Nogmaals gefeliciteerd!!! Twee duidelijke strepen, helemaal geweldig. Geniet ervan! Wat betreft de berekening, volgens mij is dat vanaf de laatste dag van je laatste menstruatie, maar ik weet niet hoe het precies zit als je nog in de ontpilronde zat. Wat betref eten, op deze pagina staat van alles uitgelegd:
http://zwanger.jongegezinnen.nl/Gezondheid-Psyche/Voeding/Veilig-eten-tijdens-je-zwangerschap.htm @Bailey: kan me voorstellen dat je vriendin van slag was dat het gisteren niet door ging, hopelijk kan ze het snel toch wat meer afsluiten en een plekje geven, goed dat je er voor haar bent! Sterkte & een dikke knuffel!
@Nieuwe dames: welkom & succes met zwanger worden!
@Poppy: vreemd dat je temp gisteren toch weer hoger was (vandaag ook?). Ben idd ook erg benieuwd naar je test morgen, succes met afwachten nog even en hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!!
@Hier: nog steeds druk bezig met inpakken, morgen kunnen de laatste spullen de verhuiswagen in 😊 Wat betreft m´n cyclus, als ie rond de 28 dagen is deze keer dan zou ik m´n eisprong in de komende dagen een keer moeten hebben, maar ben bang dat er van het klussen niet veel komt deze dagen (te druk met ander kluswerk vanwege de verhuizing, haha). Maar goed, we zullen zien, als ie wat langer duurt kan het ook nog volgende week een keer zijn ofzo. Kan zijn dat ik de komende dagen niet veel tijd heb om hier berichtjes te lezen & reageren, dus dan spring ik er volgende week wel weer ff in 😉