@ niena en shar. Ik heb evengoed een gezellige kerst gehad (vandaag nog een dag). Drukke dag maar geen extra taartjes of ijs gegeten. Alleen de gourmet.
Ik denk dat ik wat misselijk word van chocolade. Had namelijk net een warm chocobroodje bij het ontbijt en toen had ik weer rare buik. Terwijl ik dit normaal nooit heb, erg vreemd dus :shock:
@ kukeltje: het worden idd spannende tijden als je net gestopt bent. Ik zal zien hoe netjes de rode vlag bij mij gaat wapperen..
@ poppy, jammer dat de test negatief is. Maar er is ook nog geen ongi.... Hopelijk is je ongi er snel of ben je wel zwanger. Als er maar snel duidelijkheid voor je is
@ xannia: dat is idd wel handig dat je bij jou je ovulatie zag. Ik zal daar ook op letten want ik ga nu ook ronde 0 in. Dan weet ik misschien ook wanneer mn 1ste NOD is en of mn cyclus dus langer duurt dan 28 dagen. (je NOD is toch ongeveer 2 weken na je ovulatie?)
@ sabine: wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. Hopelijk volgende ronde beter!
@ lunanoa: hoe is het je kleine in de buik? al 6 weken lees ik bij je banner, leuk hoor!
[B][/B]