sannie1978 schreef:Hey!
heb echt even advies nodig: Liz heeft net, voor de 4e keer, enorm gespuugd. Alles zat eronder. Nu denk ik dat ze 's avonds teveel voeding krijgt. Ze krijgt rond 17.00 zo'n 250 gram groente en rond 19.15 een fles van 230 cc. Geven jullie nog een avondfles of alleen groente? Ik vraag me namelijk af of ze het zonder fles redt tot de volgende ochtend. Hoop dat jullie tips voor me hebben!
Mika krijgt tussen half 5 en 6 uur eten, als hij vroeg gegeten heeft krijgt ie nog een toetje rond 6 uur als wij eten, en als ik thuis ben, eet ie volledig met ons mee. Soms een groot bord, en soms een paar happen en hoeft ie ook geen joghurt meer. Om 7 uur krijgt ie nog max 150 ml half volle melk, en die gaat meestal ook niet op. En nog slaapt ie door tot rond 7 uur en heeft ie niet eens honger als ie wakker is, eerst spelen en als het moet dan toch maar een boterham. Dus honger hebben hoeft niet. Ik zou proberen de fles weg te laten of te minderen, of gewoon overstappen op halfvolle melk, is toch lekker warm, maar zit geen voeding in.
Succes ermee