@waterangel: als iik kolfde dan was dat ook heel wisselend, de kleine kan wel heel veel uit zo'n borst halen hoor..
www.borstvoeding.com heb ik heel veel aan gehad, is een hele grote site dus in etappes doen!
@ ja ik vind het nog steeds heel vervelend maar ik moet realistisch blijven! en ik heb Bo 10 weken borstvoeding gegeven...
@ krampjes: infacol reageerd Bo heel heftig op uren blijft ze dan huilen dus dat laat ik achterwege, soms laat ze zulke scheten die laat ik niet eens jeetje wat een lucht.. zo zielig. ik zit er steeds harder aan te denken om een osteopaat te raadplegen. haar poepgaatje ook zo rood met pukkeltjes dus die goed blijven smeren!
@ kraampzorg: ik heb d'r uitgezwaait en toen kwamen de kraamtranen dat 2 dgen lang. maar ik redde me prima zonder haar. Alleen door de krampjes en geen regelmaat in het begin is mijn schoonmoeder bijgesprongen en nu komt ze 1x per week de was wegwerken! morgen komt mijn moeder poetsen hier ach wat een luxe.. kan ik ondertussen mooi even boodschappen doen!
@ stijve nek: vannacht om 3 uur voeden en toen ik wakkker werd pijn in mijn nek nee niet normaal zeg! vriendlief heeft hem ingesmeerd met warmte word creme (ben naam kwijt) en vanmrogen onder de hete douch en nu loop ik zo scheef, daar kun je niks aan hebben aan je nek!
vanavond komt mijn baas en leidinggevende langs, vriendlief blijft vanavond thuis! (gelukkig, weten jullie de verhalen nog van mijn baas? niks regelen bij het UWV enz.. nou die komt langs)