just me schreef:he meiden, vannacht m 3.37 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Mirthe. ze weegt 3124 gram. het gaat goed maar z ligt op kinderafdeling vanwege opstart problemen. zodra het lukt vertel ik meer! en oh wat is ze mooi en lief!!!
en ik mijn best doen om voor haar te bevallen... is ze alsnog een kleine 20 uur eerder... haha
Maar ja jullie hebben het volgens mij allemaal al gelezen, maar zal toch officieel nog even melden dat wij de trotse papa en mama zijn van N.ova Y.sa!!
Ik heb erg veel last gehad van mijn hormonen en ben erg labiel... Veel huilen en heel erg weinig slapen. De eerste 5 dagen heb ik gedaan op max 12 uur slaap... Erg zwaar dus. Vannacht eindelijk een 'goede' nacht gehad voor zover dat kan. Kan weinig prikkels hebben/verwerken. Heel vreemd.
Maar ik merk langzaam een zeer kleine verbetering... Maar een roze wolk is hier niet...
Komt ook omdat Nova haar schouder heeft gekneusd tijdens de bevalling (bleef achter mijn schaambot zitten maar meer bevallingsverhalen later dan zet ik het overal tegelijk neer) en de eerste dag zo ontzettend zielig was. Ik heb haar na die eerste dag ook niet meer zo hard horen huilen. Maar schiet nu behoorlijk snel in de stress als ze begint te huilen omdat ik dan de horror weer voor me zie in het ziekenhuis... Gelukkig genoeg goede hulp!
Meiden ga richting bed!