Sunshine geniet morgen maar van je vrije dag!
Lola jip ik heb nu insuline yeah grrr ik heb nu dus krom zin! Maja alles voor de kleine he
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
maal schreef:Hier ben k in totaal pas ong 9kg afgelvallen vanaf geboorte.. Dan tel k natuurlijk layla en water enz nie mee, na geboorte was k 92 nu 83
Zou zeker wel voor n2e willen als layla 9mnd is..
Lola01 schreef:Faithe, ik lees dat je in je been spuit.
Ik spuit in mijn buik, naja meer in mijn zij in mijn vetje. Persoonlijk vind ik dat prettiger dan in mijn been.
In het begin deed ik het met mijn ogen dicht.
June schreef:Hoi Faithe, hier alles okee hoor! Goede echo gehad gisteren en hoogstwaa rschijnlijk dinsdag a l de punctie dus da n ben ik daar lekker eerder vanaf! En dan maar duimen da t er meerdere goed bevruchte eitjes zijn want als het kan da n laten we er 2 terugpla a tsen ;)
Sunshine8 schreef:Maal: beterschap! Die tekst is wel top ja! Die moet ik onthouden! 😉
Liek:1 streepje....wat denk je nu zelf? Ben je teleurgesteld of stiekem ook wel opgelucht? Dan over een tijdje maar weer eens testje wagen he?! 😉
Succes met de receptie! Hopelijk gaat de tijd snel 😉
Faithe: de ene keer val ik zowat in slaap als ik iets aan het doen ben overdag, de andere keer kan ik nog niet slapen al zou ik willen.
Heb net wat in de berging gerommeld, maar ik voel me toch niet zo lekker. Gelukkig komen mijn ouders zometeen, want vriendlief is weer fietsen met zijn buddy's. Ben toch liever niet helemaal alleen als ik me niet zo top voel....en mijn buik is ook zo raar.....net was hij haast 4kant!haha... Maar het voelt ook zo hard, maar wel anders dan harde buiken...kan het niet echt uitleggen. Weet het ook niet...we wachten maar af he?! ;)
sereentje83 schreef:hai meiden ik sluit me weer bij julie aan als dat goed is, 28 jaar, bezig voor eerste kindje sinds eind januari 2011. halfjaartje niet meer hier online geweest. 20 januari afspraak met huisarts om eens te babbelen. mijn man heeft al zoontje van bijna 8. mijn cyclus is wel heel regelmatig, maar zwangerworden wil niet lukken 😖 hoelang zijn jullei a bezig? beetje steun van meiden in het zelfdeschuitje is zeer welkom:oops:
Lola01 schreef:Nou 5.4 is netjes toch.
maal schreef:Sereentje hier duurde t n jaar voordat ik de 1e x zwanger 2x zat t op de verkeerde plek.. Dus ben na 2jaar goed zwanger gewordengetsie maal,maar sommige dingen zijn het vechten waard ...
Snap de frustratie! Sterkte!!