Mii, stees en mdtje GEFELICITEERD!!!! Supernieuws zo vlak voor de kerst.
Mii, je streepje is licht, maar een streep=streep dit is al door stees en margreet bewezen 😊 geniet ervan!!
StudentjeOud lidBerichten: 168Lid sinds: 15 augustus 2011
Margreet86 schreef:Mii ... een streep is een streep, twijfel daar maar nooit aan (zou ik ook niet doen hahahahaha)
Had ik gezegd dat ik vermoedde dat een collega uit mijn parallel (ook groep 6 collega dus) zwanger was ?!?! Vandaag heeft ze het openbaar gemaakt. Ik las het toen ik op school kwam via de mail en ik trippelend naar haar toe en feliciteren. Toen zei ïk: "nou ik ook, maandje later" keek ze me aan en sindsdien zijn we de hele dag aan het smiespelen over kwaaltjes enz. Zo herkenbaar. Ik heb vandaag de kerstkaartjes op de bus gedaan dus morgenmiddag zullen een aantal vriendinnen/collega's het weten. SPANNEND
Margreet86 schreef:Super lief dat jullie allemaal zo meeleven. Voorlopig is het uitgepraat. Ik heb even geen behoefte om mijn hele schoonfamilie te zien of spreken, even afstand. Volgende week met kerst wel weer 😉
Lady86, zij waren inderdaad degene die vonden dat wij het te vroeg aan iedereen wilden vertellen en die niet zo enthousiast waren.
Mdtje, ik zou willen dat ik ook ervaring had. Ik kan nu niet wachten tot 5-1. Dan krijgen wij de echo en gaan we hartje luisteren.
@ zwangere of moeders, ik heb soms het gevoel of iemand druk uit oefent op mijn keel, dan moet ik heel recht gaan zitten. Heel naar gevoel. Alsof er een vetrol in de weg zit. Hahahaha. Ik ben verder niet dik ofzo, volgens de vk is mijn bmi wel oke.
@ ronde 4 gangers, denk aan een klavertje 4, dat brengt vast geluk!
@ Leo, ik vind het zo spannend hoe je vlucht gaat, of je bij aankomst het niet meteen zult uitschreeuwen en hoe iedereen reageert op de beeb en de terugkomst naar NL. Ohh wat leuk allemaal.
@ volgens mij Faye. Wij hebben jou ideetjes gepikt :$ We hebben een aantal mensen een kerstkaart gestuurd met de tekst: from under the christmastree, veel liefs van ons 3. Ik ben zo benieuwd naar de reacties.
@ iedereen. Ik heb een leuke tip. http://www.buikbanden.com/-this-ones-for-mama-p2459.html Via deze link kun je een buikband bestellen voor €14,70 waarvan €10 naar het glazen huis gaat. Ik probeer het ieder jaar op een leuke manier te steunen en dit vond ik nu wel heel toepasselijk. Wat vinden jullie ervan?
Ik probeer manlief op pad te krijgen voor een caramel machiato milkshake of een pak taksi maar hij wil niet!! WIE IS ER NOU ZWANGER!!!!
Moi schreef:@Mii Gefeliciteerd!!!!! Ik heb ook drie keer achter elkaar getest voordat ik het geloofde :)
stees schreef:Mii ,wauw jij ook gefeliciteerd!!! kan je het al beetje bevatten???
greetje83 schreef:Je kan het proberen Mii, het lijkt me de moeite waard. Gewoon in de koelkast zetten en vooral niet vergeten je vriend te waarschuwen dat het geen appelsap is....
stees schreef:Meiden ik ga naar me bedje ik ben moeeee vanaf vannochtend 04:30 op !
Meiden niet de moed verliezen he ,weden dat jullie ook snel zwanger zijn!
Mii,je zag het aan mij gisterochtend met clear blue getest en negatief en vandaag wel terwijl de kv test wel reageerde dus meid het is echt zo je bent ZWANGER!!!!!
Moi schreef:@Stees leuk idee!
@Mii Kan je niet op je werk testen :)
Moi schreef:@Mii ben benieuwd!!
Pffff hier voel ik de keel en luchtwegen ''pijn'' weer opkomen.... Ik duik vanavond lekker vroeg mn bedje in, paracetemol in en slapen!
Tot morgen