Sorry, ben terug aan het lezen en MOEST gewoon reageren....
VERSCHRIKKELIJK! Ik zei gisteren nog tegen mn vriend, als er maar niemand over begint, want ik sta op het punt om in stukken te vallen. En dan zoiets....argh! En dan de hele avond... Ai... meissie... wat voel ik met je mee.
Ik dacht bijna hetzelfde mee te maken toen iemand ook de hele avond sap dronk, maar later zag ik haar toch champagne drinken dus.... ik hoop zo dat zij NIET zwanger is, want zij is het type: vandaag wil ik nieuwe schoenen, morgen wil ik nieuwe kleren, overmorgen wil ik een huisdier, de dag erna weer iets anders en gooi het gewoon weg.... Nouja, tot zover mijn frustratie, maar ik leef zóóó met je mee meid! Ga nu weer verder lezen....
suusb schreef:Hebben jullie allemaal een leuk oud & nieuw gehad? Nou ik heb weer wat beleefd hoor... Wij zaten bij vrienden met vrienden van hun. Wij kennen ze wel, gaan vaker met ze weg maar kennen ze niet super goed. Ik wist dat 1 van die meiden bezig was om zwanger te worden. Die komt binnen, doe mij maar een sapje.... jahoor denk ik mij neem je niet in de maling... Maar goed ik wijs mijn mond gehouden. Bij het 2e rondje uhhh doe mij nog maar een sapje (normaal lust ze best 12345 rosétjes....). Zegt haar vriend, joh neem er een rosé bij. Vervolgens pakt hij een doos met flessen champagne. Hadden ze de etiketten veranderd. Daar stond op dat zij zwanger is en in aug 2012 haar beeb verwacht. Iedereen vet verbaasd en ik zag echt groen en geel van jaloezie. Ik wilde degene zijn die dat kon vertellen. Vervolgens werd er echt bijna de hele avond over gesproken. Niet echt een goed einde van het jaar voor mij... en vervolgens in het nieuwe jaar ging het ook bijna nergens anders over wat ze was natuurlijk heel erg moe. Ze is nu ongeveer 9 weken zwanger.
Ik loop nu al de hele dag met een chaggie gezicht want het gaat de hele tijd door mijn hoofd. Ik kan wel janken maar doe het niet. Ik ben sterk (ahum) en ga deze week mijn beeb maken en die komt lekker in september.... pfffff ik hoop het zo! Nou dat was mijn verhaal voor vandaag... nu weer verder de kerstzooi opruimen.