[INDENT]Ik heb ongeveer een uur geleden per ongeluk een schop in mn buik gehad van mn ene oppaskindje (een jongen van 7 jaar), kan dit een miskraam veroorzaken mocht ik toch zwanger zijn? Het deed best pijn omdat ik al steeds last van mn buik en schrok er ook wel van, maar het was niet zo dat ik ineen kromp van de pijn (het was gewoon even "auw" en verder niks, althans nog niet). Hopelijk kunnen jullie mij geruststellen!
Groetjes Susanne [/INDENT]
zwanger1986Oud lidBerichten: 127Lid sinds: 3 oktober 2009
Hey meid ik denk niet dat hem mis gaat je kindje zit zo diep en verpakt dan ik hrb een keer een schop gekregen van mn stiefzoontje toen 3 jaar oud of schop was het niet eens ik zat op de bank en hij sprong bover op mn buik de hond en mn katten deden dat ook maar heb ondertussen wel een 9 maanden oude gezonde zoon dus als je niet in elkaar kroop van de pijn komt het goed
susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
@zwanger1986: dankje voor je reactie, maar denk dat ik sowieso geen miskraam gehad kan hebben, want helaas was de zwangerschapstest van vanmorgen 03.30u negatief :(... Denk dat het gewoon niet raak is, anders had de test echt al wel positief moeten kunnen zijn...