jootje25Oud lidBerichten: 472Lid sinds: 11 september 2011
haha, malief keek stiekum mee, heeft gelezen wat ik net zei.. haha, hij vond het wel grappig.. ik zei gauw dat het een grapje was:)
Mariska schreef:@Meisje. Ja heb er echt ook super hekel aan, maar helaas is mijn taak hier, bah! Vragen me collega's ook nog doodleuk wanneer ik aan de andere dingen toekom. Uhm NIET!!
bloempje25 schreef: Marloes, wij lopen aardig gelijk. Ik denk zelf namelijk dat ik 9 augustus uitgeteld ben ipv 7 augustus, omdat ik een cyclus had van 30 dagen ipv 28. Dus maar 1 dagje verschil!
Hoest met jou? Voel je je anders?
Leonie82 schreef:Rian:
Ik heb altijd eigenlijk al witte afscheiding gehad, soms wat donkerder maar soms ook korrelig.
En dan weet ik dat het mis is, ben daar behoorlijk gevoelig voor (helaas)
Maar ik heb nu geen klachten, soms ruikt het wel wat maar ik schenk daar geen aandacht aan hahah
bloempje25 schreef:Oeps, bedoelde idd meisje79! Sorry Marloes...is ook een kenmerk van dementie, haha
@leoni, dat kan heel goed met elkaar te maken hebben! vervelend voor je!
@meisje, lief beertje was dat! en oh, ik snap zo dat je soms gek wordt van onzekerheid! idd gewoon hier alles lekker neerzetten wat je voelt!!
@mustie, ik hoop dat je morgen wat duidelijkheid daarover kan krijgen bij de vk!
nogmaal bedankt voor jullie lieve reacties!!
hmm wat moet ik nu doen? mezelf bovenaan de lijst laten omdat ik nog niet ongi ben? of onderaan met de ongi datum van volgende maand??