@ amore: medicijn is domperidon (zorgt voor meel melk) en je hebt ook nog borstvoedingsthee met fenegriek erin bij de tuinen... kijk even op
www.borstvoeding.com als je meer wilt weten
@ gnd: jeetje, wat vervelend! Ik heb het ook gehad... hij was maar 50 gram aangekomen en toen ben ik heel veel gaan aanleggen en inderdaad net als jij 8 voedingen of meer per dag en snachts er 2 keer uit, soms nakolven. Ik ben weer helemaal op verzoek gaan voeden en het heeft toen een dag of 5-6 geduurd (zonder bijvoeden, want dat werkt averechts!) en toen was mijn bv weer een heel stuk bijgetrokken. Met de medicijnen gaat het nog beter en hij was nu in 1,5 week weer 390 gram aangekomen.... Het heeft wat geduld en moeite gekost, maar het is wel gelukt. Oja, wat ook helpt is langer voeden. Wisselvoeden en gewoon een half uur blijven aanleggen. Als je kindje half in slaap valt en sabbelt is ook goed. Had jij misschien een fors toeschietreflex? Ik namelijk wel en er stond een heel interressant stuk over op de website waarom dan de voeding soms terugloopt. Als je het niet kan vinden, pb me dan even, dan zal ik het voor je opzoeken...