Sorry voor het ego bericht maar ik moet even mijn zorgen kwijt.
Vandaag is de kinderfysio weer langs geweest. we waren eigenlijk klaar met de behandelingen maar ik had het idee dat ze gewoon totaal niet verder ontwikkelt was de afgelopen 2 maanden en dan met name in haar armen, daar doet ze gewoon weinig mee.
Vanmiddag een onderzoek gehad en wat blijkt.. . R. is te lening en te flexibel.. alle baby's zijn lening en flexibel maar R. heeft het in extreme mate wat de kinderfysio zelfs bijna nooit had gezien.
Normaal voelen baby's aan wanneer ze hun arm anders moeten gebruiken of moeten bewegen maar R. niet, hierdoor ontwikkelen de spieren in haar armen niet goed.
We hebben nu oefeningen gekregen en volgende week komt ze weer terug om te kijken of het helpt.
Aan 1 kant ben ik wel opgelucht dat ik weet wat er is maar aan de andere kant voel ik me wel heel rot nu. had nu achteraf gezien liever gehad dat ze gewoon "lui" was.
en dan te denken dat ik het schattig vond dat ze tijgerde met haar hoofd plat op de grond.. arm ding krijgt gewoon haar bovenlijfje niet van de grond geduwd.