girlnextdoor1987 schreef:ja prinses ik ben ook heeeel benieuwd hoe et gegaan is!
natje das niet zo mooi!
ik heb nog nix verkocht maar ben er ook voorzichtig mee omdat ik in de ziektewet zit.. dus komt goed ons mam wil iets voor de buren en een nichtjevan j is 41 weken dus kan ook ieder moment komen 😊
nog iets..
wat zouden jullie doen als als je kindje vorige week vrijdag is geoppereerd aan zn balletjes (die waren niet ingedaald) en toen heeft ie woensdag koorts gekregen bove de 39 elke keer dus best flink ook echt heel de dag al 4 dagen en nu heeft ie 35,5 en de dokter geeft een neusspray omdat ie wel verkouden zou zijn 😖
vannaacht dokterspost gebeld en die vinden het allemaal meevallen.. ik vindt dit niet normaal!
das dus het kindje van mn beste vriendin en ze nemen haar gewoon niet serieus..
wat zouden jullie doen of adviseren..
@ GND: ik had bij twee dagen koorts gewoon naar de afdeling gebeld waar hij geopereerd was en niet via de eerste hulp etcetera. Waarschijnlijk dus polikliniek kinderchirurgie oid. En de assistente kan je dan doorverbinden. Zij zijn in principe de behandelaars!
@ pluisje: ik vond de eerste keer logeren ook spannend... 😉 maar ook wel heel lekker...
@ poele: hier zegt hij ook vooral papa, mama is misschien wat moeilijker. En 'áaaa' (=hoera) en 'baw' (=bal)
Meiden, de eerste zwangerschapsmisselijkheid was een feit vandaag en ik voel me al de hele dag weeeig... (ik weet even geen ander woord). Ik kan me herinneren dat ik me een paar weken zo gevoeld heb bij mijn eerste zwangerschap.. het went, maar lekker is anders. Ik merk nu toch wel dat ik eigenlijk maar heel kort mijn lichaam terug heb en daar wel errug kort van genoten heb 😞 Maar goed, het is voor het goede doel! Morgen mijn eerste werkdag.. spannend!