@Natje, jeeuuujjjj, ik doe een dansje mee voor jou (en kleine Bo) 😃 Fijn dat ze eindelijk wat meer rust heeft op een dag..en jullie dus ook! Hopelijk blijft het zo lekker doorgaan en wat een poepbroeken ineens...komt dat door die Nutriton??
Ik ben ook fan van het 'oei ik groei' boek, klopt inderdaad heel aardig allemaal, natuurlijk is ieder kind anders, maar ik vind het fijn om te lezen qua ontwikkeling enzo, aanrader!
@Shirtjuh, wat balen dat je mannetje ineens zoveel huilt, daar wordt je inderdaad moedeloos van als je niet weet wat er is.. Hopelijk snel verbetering, slaapt hij nog steeds zo weinig op een dag??
@Tanja, leuk jullie eerste uitje 😊 Wij zijn nog niet super veel weg geweest, wel naar mn moeder of ff naar een vriendin maar verder nog geen uren achter elkaar. We gaan 1e kerstdag bij mijn ouders eten en dat gaat de eerste keer worden dat we 'langer' van huis weg zijn..maar Stef slaapt overal dus ben er niet zo bang voor..;)
@Iedereen: FIJNE FEESTDAGEN EN ALLE LIEFDE, GELUK EN GEZONDHEID VOOR HET NIEUWE JAAR (en natuurlijk veel fijne momenten met onze kleintjes)
Hier nog even 2 fotootjes van mijn kleine lachebek, vond die foto op de bank zo grappig....hij had zoveel plezier :D