@ ikke gefeli met je mijlpaal ! ik dacht ook als ik zwanger ben ga ik meteen vanalles en nu zijn we nog steeds niet klaar met de woonkamer en de gang behangen dus gebeurt er voorlopig nog niks aan de baby kamer omdat wij eerst van slaapkamer moeten veranderen en dan moet er nog een wand geplaatst worden in de babykamer en dan kunnen we beginnen haha dus dan ben ik waarschijnlijk als we in dit tempo doorgaan 6 maanden zwanger voor we aan de baby kamer beginnen !
geniet je eigenlijk een beetje van je vakantie ??
@ sannies misschien heb je toch al wel je ei gehad ?! je had toch je servix slijm ook gehad ??
@ mii ik vind grijs met wit ook heel leuk !maar doe het toch neit in de babykamer !
wij gaan voor 1 zilveren muur en de rest wit, de meubeltjes hoogglanswit en wil toch wachten met een maxi cosi tot we weten wat hhet wordt want vind zo'n roze toch wel heel leuk hihi
trouwens
zo lief trouwens komt me vriend thuis zegt ie er lag een kadootje in de brievenbus dus ik eg huh van wie is het dan ? heb jij het gekocht nee zegt ie dus ik pak het uit een heel lief pakje in het wit maatje 50 met een kaartje erbij met de tekst: geniet van deze bijzondere tijd (o)pa en (o)ma , de ouders van mijn vriend ! echt zo lief !
@ marloes jeetje wat bale toenn voor je zus ! nog een paar dagen in spanning en je weet het ! ben je de dag nog een beetje door gekomen ??
@ mariska hoe gaat het met jou wijffie ??
@ shady ik hoop voor je dat je vriend zijn kwakkie voor niks heeft weg gebracht en dat je gwoon lekker zwanger bent hihi !