Bubble93 schreef:Ikke, wat lief van die badcape en wat een lief gebaar van je oom dat hij over je buikje wreef....kan wel janken!
En zeker super dat jou vader de babykamer wil betalen, kunnen jullie wat extra besteden aan de baby!
Krijgen jullie morgen ook evt de kans om te kijken of het een meisje of een jongetje wordt? Spannend hoor!
Bubble misschien heel dom hoor. Ik kom geloof ik uit een ei, maar kan je dat met 12 weken al zien dan?????????
Enne hou het droog he! Hihi. Vind het wel lief!
Marloes ja me vriend gaat mee en hij weet precies hoever ik ben op de dag na. Had ik nooit verwacht meestal is hij nogal vergeetachtig. Wel leuk zo merk ik ook wel extra dat hij er trots op is. Morgen midadg gaan we ook nog naar een vriend van hem die we het gaan vertellen. Lijkt me wel leuk om hem meteen de echo te alten zien.
Ik heb het idee dat mijn ouders anders over hem denken, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn. Vond het iig super leuk dat me zus hem ook nog feliciteerde. Dat had ik dus nooit verwacht. Normaal durfde ik eigenlijk ook erg weing zijn naam te laten vallen in een verhaal. Bang voor geen reactie hierop(gebeurde namelijk wel vaker). Nu doe ik het gewoon en wordt er door me ma normaal op gereageerd. Als ik dit had geweten was ik vijf jaar geleden al begonnen aan een kindje! Nee hoor grapje. Ik denk dat ik het dan niet zoveel te bieden had als wat ik nu wel kan.
Het is inmiddels wel weer aardig aan het zweven dus hoop dat het morgen na de echo weer geland is.
Muts heb jij nog zweef momenten?