bepjeOud lidBerichten: 3.398Lid sinds: 2 augustus 2011
[ATTACH=CONFIG]7791[/ATTACH]de zithoek
Bubble93 schreef:Rian, dus paranormaal begaafd, hum,trekt mijn interesse, ik ben of wij zijn ook heel erg spititueel, wij geloven ook dat er meer is tussen hemel en aarde. Wel heel bijzonder!
Mutsiemuts, wat mooi dat jullie baby zo heerlijk beweegt! Fijn hè, ik ben zo blij voor jullie!
Ikke 24 schreef:Dames heb me net ff gewogen en zit nog geen grammetje boven mijn oude gewicht. Paar weken geleden is er zelfs iets afgegaan. Ik woog toen 59.8. Nu zit ik weer op mijn oude 60. Weet eigenlijk niet of dat wel goed is om nu nog op je oude gewicht te zitten. Ik lijn niet ofzo, maar heb ook geen volprop momenten.
bloempje25 schreef:Mutsie bubble en rian, ik kan me dat helemaal niet voorstellen hoe zo iets werkt. Kun je zelf beslissen wat je wilt voelen/zien? Of heb je daar zelf geen grip op? Lijkt me wel heel erg eng wat muts.zegt.dat je belangrijke gebeurtenissen al ziet, doe je daar ook iets mee? Of hou je zoiets voor jezelf!
Bubble93 schreef:Rian, misschien even je rug voorzichtig laten kraken, misschien dat er een wervel scheef zit, helpt mij wel!