MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Ik ga ook maar even eten....
APKtje schreef:Ben niet meer aan de pil gegaan en heb ook geen spiraal genomen. Hadden afgesproken om rond de vruchtbare dagen voor het zingen de kerk uit te gaan, dat ging iedere keer goed en als ik wel zwanger zou worden dan zij het zo.
Had hem wel gezegd dat ik vruchtbaar was, maar dat hij zelf moest kiezen wat hij deed. En heeft het dus afgemaakt.
Free hoe voelde jou lichaam aan dan?
Ik vind het een beetje moeilijk te omschrijven. Maar voel de hele tijd "iets" onderin mijn buik. Af en toe lichte steekjes verder voelt het als een lichte druk. Voel mijn maag af en toe ook een beetje.
roos schreef:Hallo Meiden,
Liesl, Dat is wel jammer dat de babykamer nog niet af is.
Lola, Wat is ze toch mooi!! 😃 En wat een schattige kleertjes.
Mies, Hoe gaat het met je? Succes met je eitjesjacht 😉
Free, Beetje laat maar alsnog Gefeliciteerd!! Heb je een leuke verjaardag gehad? Ik hoop het ook dat het binnen de 6 rondes mag lukken 😉
Nath, Klote dat je zo ziek bent! Maar wat een leuk nieuws, je gaat trouwen!! Gefeliciteerd!!
Miranda, Hoe gaat het met jou? Zijn de spannende dagen weer aangebroken. En idd wat moeten we toch veel en lang wachten 😉 Hopelijk wordt dit jou ronde, ik ga ervoor duimen! Ik hoop ook zo dat de IUI niet nodig zal zijn. Ik moest bellen als mijn vriend terug is zei ze, maar ik zei ik kan toch al wel eerder beginnen met de Clomid? (dan kan hij gelijk aan de bak als hij terug is ;-))Ik moet nu een week voordat hij terug is een echo laten maken als ik nog niet ongesteld ben, en dan krijg ik als het goed is primolut. Weet jij misschien hoeveel dagen je normaal primolut moet slikken? Of is dat per persoon verschillend?
Heey APKtje, Hoe gaat het met jou? Begint het toch te kriebelen? Moeilijk he om er minder mee bezig proberen te zijn.
roos schreef:Ik ben nu al af aan het tellen, en hij is nog maar 2 dagen weg ;-)
roos schreef:Ik moet weer eens goed mijn best gaan doen, want die teller staat al wel lang op 3 he
miesss schreef:ha ha ha, erg hè!!!!! goed veel afleiding zoeken!
roos schreef:Zullen we maar afspreken dat dit dan echt onze ronde wordt allemaal samen :D
roos schreef:15 Kilo! Veel he. Maar moet me lukken, heb het ook al een keer eerder gedaan.