miesss schreef:ja, ben heel benieuwd! Je wordt gebeld toch? Hoe laat?
Ja ik word tussen 1 en 2 gebeld...
miesss schreef:ja, ben heel benieuwd! Je wordt gebeld toch? Hoe laat?
miesss schreef:Heb je er nog wel weer over nagedacht, nadat je meeste emoties gezakt waren? Blijft toch een eng idee dat je na zoveel kansen er gewoon "klaar mee bent" als het niet lukt.... Niet dat we daar vanuit gaan!!!
Miranda schreef:Ja ik word tussen 1 en 2 gebeld...
Miranda schreef:Ja dat vind ik indd wel een eng idee, vooral erg hard....
Het is zo zwart wit...
miesss schreef:Ja, is eigenlijk gewoon, alles of niets...... pffffff, daar moet je dus gewoon niet bij na gaan denken!
miesss schreef:nou ja, dan maar druk met school! Das ook goeie afleiding!
Miranda schreef:Stefan kan nooit vrij nemen en dan zitten we met felies en de honden... ;-)
miesss schreef:felies en de honden naar de oppas! En er is vast wel 1 keertje een weekend dat die vrij mag! Ver vantevoren regelen....
Miranda schreef:Dat hoop ik maar....
Misschien willen ze eerst nog wel van alles testen....
miesss schreef:ha ha ha, nou hoop dat je niet helemaal binnenstebuiten word gekeerd!
Miranda schreef:Morgenavond ben ik werken, maar morgenvroeg en morgenmiddag...
Fijne avond nog!
Xxx
beebje123 schreef:ik ben rianne ben getrouwd en werk als verpleegkundige wat willen jullie nog meer weten en wat doen jullie? hoe oud zijn jullie?
miesss schreef:heb je sinaasappelsap gedrnken gister 😉 Nee geintje hoor, raar kleurtje! Mischien komt het door de pillen?!
Mooi, dat de echo-afspraak in ieder geval alweer staat!
Liesl schreef:miranda wel raar zo oranje
Liesl schreef:pfffffffffffffffffffff waarom wilt ze dan het gezag niet overdragen als ze er toch niks van wilt bakken!!!! pff gewoon om lastig te doen
Miranda schreef:Jaa het is nu vast wel rood.. 😉
Heb wel ontzettend last van me hormonen maar dat zal wel weer door die stomme pillen zijn...
;-)
Liesl schreef:en mies bij jou ook niet echt doorgebroken?
miesss schreef:oh, ik heb in 10 dagen pillen ook 10 keer ruzie gehad met R.!!!! Zijn echt rot-hormonen!!!!!!!!!
Maar dan ben je het moeder-zijn gewoon niet waard!
Wat zegt Stefan ervan? Wil hij het gezag volledig hebben? Dan moet je dat gaan aanvechten....... pfffff, stom mens!