Marley&meOud lidBerichten: 1.373Lid sinds: 10 januari 2011
Schoenen al aan Miranda? Zou ik maar eens snel gaan doen, tis al bijna 😉
Lola01 schreef:Pffff de kleine meid is heel erg druk, doet gewoon pijn.
heb er een filmpje van gemaakt. Vooral op het einde zie je de bewegingen goed
http://www.youtube.com/watch?v=GuRa6d1cN5Y
miesss schreef:even ego-berichtje....
net terug uit het ziekenhuis. Heel erg veel bloedverlies en stolsels in 1 keer vanavond en erge buikpijn.... Alles onderzocht maar ze kunnen niks raars vinden 😞
Ga nu lekker op bed! Weltrusten
Lola01 schreef:wij zijn onderweg naar het ziekenhuis ik word vandaag ingeleid!
En hij is zelfs nog heel en heb me netjes aan de snelheid gehouden :mrgreen:😃 Wat fijn dat je zo blij met je auto bent! Is ook een hele mooie!
roos schreef:Lola, Hoe gaat het nu met jullie? Hoop dat je je weer iets beter voelt!
Liesl, Mooi buikje! 😉
Cary, Jij bent ook al goed opweg 😉
Ik heb net post gekregen van het zkh!! 😃
Er is een afspraak gemaakt met een fertiliteitsarts voor op 14 feb. Dat viel wel een beetje tegen, duurt nog 5 weken, en dan is mijn vriend net weg voor bijna 4 weken. Maar goed, ik ben nu een stapje in de goede richting 😊
En ik moet nog een afspraak maken als ik ongesteld ben geworden (zit nu op dag 91) want dan gaan ze mijn cyclus goed volgen en op de 10e dag van mijn cylcus krijg ik dan een echo. Als ik voor die afspraak nog niet ongelsteld ben geworden, wat ik verwacht, dan ben ik benieuwd of ik dan nog langer moet wachten, of dat ik misschien iets krijg om het op te wekken.
miesss schreef:ha die miranda ;-)
Miranda schreef:HAAAAAAAAAAAAIIIII
(Of toch een goudvis???)
Liesl schreef:en jij miranda, wanneer moet je voor je ei?
en mies hoe voel jij je ondertussen??
Liesl schreef: en mies hoe voel jij je ondertussen??
Liesl schreef:hahaha wordt dolle pret!!!!
Liesl schreef:@miranda ik moet 3 februari naar gyn, dan krijg ik drankje om te testen of ik zwangerschapsdiabetes heb...bij ons is dat standaard
weet niet of ze het spul ook nog eens op mijn buik gaat zetten of niet...dus geen idee van die echo