@ hoop wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!!!
@ pinkymeid,Liminous, Epat en Linie : Fijn dat jullie echo goed was!! Lekker van genieten!
@ Liminous: de ticker plaatsen lukt nog niet hoor...er staan 4 codes maar bij alle 4 geeft ie een foutmelding....nou ja, later nog maar eens proberen...
@ sil1975, ja al hele spannende dagen en nu nog steeds dus.....hopelijk houdt het bloedverlies snel op!
@ Viola, ja tegelijk de echo! Ik mag om 12.00 uur, ik zou dan 7 weken en 4 dagen zijn dus we hopen dan op een mooi kloppend hartje! En dat van de tandarts vinden ze vast niet erg idd....
@E82 bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik Emesefane tabletten tegen de misselijkheid, ook wel via de ha maar misschien dat dat wat helpt?
@ Epat, ik heb het gevoel dat ik wel normaal aan het eten ben. Ik heb alleen niet zo'n eetlust dus ik moet mezelf er wel toe dwingen...ik heb trouwens wel het hongergevoel, maar na 2 happen is dat ook weer weg! Maar goed ik blijf er wel op letten dat ik goed eet, want met 65 kilo en nu al 2 kilo eraf hou ik niet veel over zeg maar...De vk had ik al over het bloedverlies gesproken, ook al een echo gehad met 5 weken en 4 dagen maar daar was niks "raars" op te zien dus echt afwachten....
Zo nu ga ik ook mijn bedje opzoeken. Morgen spullen pakken en dan lekker een weekje op wintersport, even afleiding voordat we de echo hebben!