jollyjo schreef:Hier vandaag een positieve ovutest. Vanmorgen nog licht maar vanmiddag net zo donker. Manlief is nog naar een vergadering dus het wordt een latertje vanavond. Ik wilde niet testen, maar toen ik wat dingen voelde vamorgen wildei k even kijken of ik het goed voelde en ja hoor. Dus deze ronde duidelijke symptonen bij mijn ei. Hopelijk de laatste keer en is het vanavond raak. 😊
Sabine, ik voelde bij mijn eerste zwngerschap ook helemaal niks dus het zegt niks!
Hier een beetje hetzelfde, al zijn wij nog niet voor het echie bezig. Maar leek erop dat mijn ei eraan zat te komen, wat niet zou kloppen met mijn vorige cyclus (zie onderschrift), dus gisteren een ovutestje er tegenaan gegooid. 's Avonds behoorlijk donker, maar toch niet helemaal zo donker als de teststreep. Vandaag dubbel gelegen van de pijn die past bij mijn eisprong (rechts deze keer), dus ik vermoed/zou verwachten dat ik mijn eisprong vandaag heb gehad. Ovutest van vanavond is lichter dan van gisteravond. Maar eigenlijk heb ik dus geen 100% positieve ovulatietest gehad. Dus uhm, is het nou wel of niet mijn ei geweest (ik denk van wel). Zo ja, dan word ik rond 3 april ongi en als het niet zo is, pas rond 14 april...