riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
Nee want dat snapt ze nu toch nog niet, wacht wel tot dat je iets ziet dan is het voor haar ook duidelijker...
WaterAngel schreef:Rianne, gefeliciteerd!!! Wat onwijs leuk 😊
Jerari, het zijn inderdaad wel typische kklachten, maar wel erg snel na je ei, dus het kan ook wel spanning zijn... Ik heb ook af en toe last van klachten, maar dat komt denk ik door het idee dat het misschien zou kunnen, terwijl ik volgende mij nog niet eens een ei gehad heb sinds mijn zwangerschap...
Tijger1, gezellig! Ben jij de zus van jollyjo?
Meiden, ik lees trouw mee hoor, maar aangezien ik nog geen cyclus heb valt er voor mij nog niet veel te melden... ik heb de borstvoeding afgebouwd naar 2 per dag, even afwachten of ik nu ga menstrueren...
haileybaby schreef:Ben echt heel erg benieuwd krijg er allemaal klachten bij zoals maagzuur duizeligheid (en eet gewoon goed dus dat is het ook niet) hoop zo dat het gewoon toch raak is. Al hoewel ik er wel een hard hoofd in heb
Tanja85 schreef:Tara: ik hoop voor jou snel duidelijkheid zeg. Jeej, wat verschrikkelijk is het voor je, ronde 17 alweer.....
Hoe staat het hier? Ik blijf meeblieken hoor 😉
Al meer mensen met goed nieuws .... ?
Hier vorige week héle lichte roze afscheiding, maar nog steeds geen ong. helaas.
Heb inmiddels alleen nog in de ochtend een bv-moment.
Dus had het onderhand wel verwacht dat mijn cyclus op gang zou komen ..... ik blijf geduld houden.
Ik hoop dat ik snel actief kan meekletsen!!!!!