@lovy god klinkt lekker alles klaar en proper
kindje van mijn zus was dikke 4 kilo bij geboorte en de kleinste maatjes waren zeker nog goed voor hem....
LieslOud lidBerichten: 2.962Lid sinds: 5 mei 2011
Lovy schreef:Lady Bee wat balen dat je toch moet gaan spuiten 😞 Hopelijk valt het je straks mee...
Eliza die rokjes! Echt zo schattig! 😊
Inimini lekker bezig geweest in huis. Nu weer lekker rustig aan en hopelijk kun je lekker slapen vannacht.
Spirit, wij hebben de box met kleed overgenomen van mijn zwager. In het kleed zaten wat vlekken, dus het kleed heeft uiteindelijk lekker lang in de Biotex gelegen en is vervolgens met Witte Reus in de wasmachine geweest. Helemaal schoon, ruikt heerlijk fris en is weer als nieuw 😊 Maar ook als ik een nieuw kleed had gekocht, zou ik het lekker even uitwassen voor de frisheid.
Liesl fijn dat je hulp krijgt met de laatste dingetjes voor Rolf. Begint op te schieten bij jou 😉
Bevallingen: het is idd een bakerpraatje dat een dochter vaak bevalt zoals de moeder dat gedaan heeft. Ik heb een tijdje op verloskunde gewerkt tijdens mijn studie en het blijkt toch wel vaak te kloppen. Ik heb heel wat vrouwen verpleegd die bijv. met een ks bevielen, en zelf ook via een ks ter wereld waren gekomen.
Ik ben enig kind, mijn moeder was 's ochtends om 05.30u begonnen en om 14.42u ben ik geboren, zonder scheuren/hechtingen/knip oid. Hopelijk kom ik er ook vanaf zonder scheuren/knip/hechtingen of andere ongemakke dingen. Binnen nu en 7 weken weet ik het...
@ hier eindelijk HET hartje gevonden wat als decoratie voor de wieg gaat dienen 😃 Mijn schoonmoeder heeft net zolang gezocht totdat ze het gevonden had. Mijn man moet het alleen nog wit schilderen, dan is het perfect.
Verder bleken de overgordijnen al klaar te zijn. Mijn vader heeft ze gelijk opgehaald voor mij en opgehangen. Heel het kamertje is meteen aangekleed zo 😃 Nu alleen nog de plank boven de commode en klaar! Jippie!
Ook de drukker gebeld en er was ergens wat mis gegaan. Morgen ligt een proefdruk-kaartje klaar en krijgen we meteen de enveloppen mee. Mijn vader wilde die ook wel gaan halen, maar dat vond ik niet zo'n goed idee. De naam staat er namelijk al in en dat weet hij, de stiekemerd 😉
Wel grappig hoe mijn ouders en schoonmoeder steeds hopen dat we ons verspreken (zonder dat ze irritant aan het vissen zijn, overigens). Maar tot op heden weten ze het nog steeds niet 😃
x Lovy