Meiden, bedankt voor jullie reacties op mijn twijfel! Ik ben nu voor 99% zeker voor de fv. Doet me ook goed dat ik niet de enige ben die het niet zo ziet zitten. Thnx meigen!
Mariska, hoop echt dat je ongi onderweg is meid en dat je daarna een mooie ronde mag hebben. En tja een ha wacht rustig tot je een jaar verder bent voordat er actie komt. Of je moet net als meisje veel last hebben en alleen maar posi ovu testen.
Ga voor je duimen meid! En als je die pillen niet vertrouwd, weg ermee.
Meisje, super dat je ongi krampen voelt. nu hopen dat het ook echt op gang komt! Kun je eindelijk echt voor een kindje gaan.
Shady, lastig meid. Vooral omdat je net besloten had om fulltime moeder te worden. Weeg alle voor en tegens tegen elkaar af en heb het er met je man over. En wacht even donderdag de info af. Misschien trekt t je heel erg aan of kap je er dan juist op af.
Mutsie, ben ook heel erg benieuwd wat het word bij jou. Pff niet te laat online komen vrijdag hoor! Moet om 2 uur in de auto om te gaan werken. Kan evt zaterdag een nieuwe banner voor je maken.
Volgens de chineese kalender zou ik een meisje krijgen.
Maar was de vorige keer ook zo en heb toch echt een jongen.
Heb wel een andere zwangerschap dan toen. Meer moe (maar kan door mn zoontje komen) vorige keer bijna geen haaruitval en nu echt veel. Elke keer zit de borstel vol. Elke ochtend wel lichtelijk misselijk geweest.
Ben zooo benieuwd volgende week.
Marloes, klinkt niet goed zeg van je opa. Veel sterkte meid.
Meisje, waarom sta ik niet in je lijstje 😛
Ikke, mii, mutsie en leonie wel maar ik niet L
En heb pas nog wel een buikfoto geplaatst 😛
Bepje, ja volgens mij kun je de geboorte TENS huren voor een thuis bevalling.
http://www.geboortetens.nl/ hier verder een rustige avond. Hoofdpijn was vandaag gelukkig weg maar komt weer beetje op. T word weer bed tijd denk ik. Zit nog ff film te kijken. Manlief is douchen. Misschien straks in bed verder kijken.