Marijke, wat goed dat je alweer helemaal volledig gaat werken. Hopelijk gaat het snel weer helemaal beter met je en voel je je weer helemaal goed. Mannen kunnen sowieso soms moeilijk omgaan met veranderingen, dan botst het maar even en is het later weer klaar. En dat je zoveel ''gemist'' hebt dat is denk ik vooral voor jou gevoel zo, want ik geloof niet dat je V. tekort hebt gedaan. Nu dus maar lekker extra genieten! Jullie gaan niet meer voor een 2de, of eigenlijk 3de?
Die ontwikkeling van taal etc. komt vanzelf, hij is nu met andere dingen bezig. Hij liep immers heel vlot, ze kunnen niet alles tegelijk. Mijn neefje is bijna 2 jaar en die loopt nu net, maar praat ook nog amper. Zn broer was precies zo, die praat nu pas goed en is al bijna 5! Geen zorgen over maken, jongens hebben toch minder met lezen, zorg gewoon dat er boekjes liggen die hij kan pakken en dan komt de interesse vanzelf.
De woorden die hier nu veel vallen zijn: ho, aai, koe, daaaag, nee, ja, eten, drinken, uit (naar buiten of uit de stoel/bed), auto, maan, bloem, Bumba, Bumbalu, banaan, appel, beide namen van de katten, papa, mama, oma, die, lekker of mmmm, vla, ijs, aan, slapen, baby.
Ben vast nog wat vergeten, maar deze komen elke dag wel voor. Sommige woorden zegt ze in het Fries, maar het is even makkelijker om t hier in het Nederlands te zetten. 😉
Waarschijnlijk stop ik met de pil begin september, dan zien we dan wel hoe het gaat lopen. Hopelijk lukt het om weer zwanger te raken, maar je hoort tegenwoordig zovaak dat het niet lukt.
Ja, we wachten af hoe het allemaal gaat lopen met de rug maar het is wel enorm irritant.