Marijke, oh zielig he, die prikjes... Gelukkig heeft ie lekker geslapen vandaag, geen koorts meer gehad? Kan me herinneren dat L steeds heel zielig piepte die dag.
Lola, hopelijk gaat alles alleen, maar dat zal wel toch?
French, fijn dat t n makkelijker ventje is nu en dat jullie n beetje in n ritme komen snachts, hier is t steeds maar afwachten. En n lekkere nachtpoeperd dus, lekker handig. Nou ja, hij poept tenminste weer toch?
Christa, jee, wat n heftig ongeluk, kan me voorstellen dat je daar van slag van bent...
Desiree, lekker hoor even met zn tweetjes weg, van genieten! En eerlijk gezegd, als mijn schoonouders in de buurt waren en n nachtje wilden oppassen zou ik geen nee zeggen, ben zo toe aan n goede nachtrust! Maar ik snap je wel hoor!
Tjm, vindt H de massage lekker dus? Ik heb met L n cursus gedaan, dus was nu ook weer bezig, maar echt blij maak je K er niet mee, begint binnen n minuut te miepelen, en dan adviseerde ze om er meteen mee te stoppen. Probeer t nog wel af en toe hoor, maar ventje heeft t altijd heel snel koud, dus moet eerst ergens goed warm stoken en dat komt er niet ze snel van. Toch maar vaker proberen, hij houdt wel heel erg van aanrakingen, had L nooit (helaas), dus dat moeten we maar stimuleren.
Hier heerlijke dag gehad, lekker wezen wandelen met L in rugzak en K in wandelwagen over enorm ruig terrein, heb spierpijn! Muppeke was in rugzak in slaap gevallen, haha. Manlief was op tijd thuis, eerst hele huis gepoetst (hehe, eindelijk), lekker ergens gelunchd, naar speeltuin, fijne dag geweest! K.asper doet t supergoed, wat n verschil met 3 weken geleden zeg, nu zonder koemelk. Vannacht 6 uur tussen voeding, hopelijk vaker nu! Hij heeft alleen al 3 dagen niet gepoept, lijkt m wat dwars te zitten, maar dat komt vanzelf wel weer goed. En nu even the voice kids kijken met manlief! Fijne nacht!