Tanja verschilt per verzekering volgens mij of je het vergoed krijgt, of een gedeelte ervan.
Moet je even je polis nakijken.
Verstandig om even te aag wegen, gewichtstoename zegt heel veel.
Oh oh oh metime en dan een berg was weg strijken, niet doen hoor !
Je moet je even aanmelden voor de spongenwekker, dan krijg je een mailtje zodra ze weer in
eens spong kunnen zitten
http://www.oeiikgroei.nl/aanmelden-gratis-oei-ik-groei-e-magazine-en-sprongenwekker/Vind ik zelf altijd wel makkelijk, dan ben je voorbereid 😉
Wat vervelend dat R zoveel huilt zeg, lijkt me knap lastig soms.
Mijn hub zegt gewoon dat ie veel minder heeft met baby's, hij geeft Sem ook wel eens de fles of haalt hem uit bed.
Maar het echte ritme etcc.. weet ie gewoon niet zo en vraagt dat vaak aan mij of het al tijd is voor een fles etc.
En net wat Marijke zegt zij hebben ook geen maanden thuis door gebracht met de kleine.
Vond het soms wel eens lastig bij N.iek toen, maar als ik nu zie hoe hij met Niek omgaat (das helemaal top) dan
gaat het helemaal goed komen hoor. Mannen kunnen voor hun gevoel wat minder met baby's denk ik.
je moet ze soms een beetje sturen. Ik zeg in het weekend ook geregeld douche jij met Sem, of anders om ik douche met Sem.
Dan moet ie hem ook afdrogen en aankleden etc.. op die manier zet ik hem onbewust aan het werk met Sem haha.
Maar goed tis voor de mannen gewoon wat anders denk ik en ze zitten niet zo in het ritme met die kleintjes zoals wij mama's dat hebben.
Mrij sem sliep ook bij mijn ouders.
Gelukkig lijkt je meisje weer helemaal opgeknapt, wel erg zielig hoor nu al buikgriep.
Gaat echt rond geloof ik, hopelijk gaat het onze deur voorbij.
Zelf nog nergens last van ?
Marijke wat een onrust heeft je mannetje toch zeg, vervelend hoor zoveel huilen en wakker worden
's nachts. Heb echt medelij soms met je.
Mss moet jij je mannetje ook wat meer loslaten en vanmiddag gewoon meegeven aan je man 😉
Nog weer bloedverlies dus... raar hoor.Toch maar weer huisarts bellen dan ?
Hoe gaat het eigenlijk met je (stief)dochter in huis, of woont ze bij haar moeder ?
Veel plezier met je dinnetje !
Hopelijk vind Vinz het wandelen nu wel leuk, prima toch als je wagen plat kan leggen.
Sem ligt er al klem in als ie gestrekt ligt, dus om die reden zal ie er ook niet lang meer inpassen denk ik..
verder vind ie het wel prima om erin te liggen gelukkig.
Christa leuk feestje gehad dus, en Sam ook helemaal goed gegaan dus.
Wat voor badzitje is dat ?
Mijn zus had er ook wel 1 voor me zei ze vanmorgen, maar weet niet
goed of sem daar al in kan.
Is het zoiets
Desiree jammer dat ze zoveel wakker werd, maar uiteindelijk toch pas tegen de ochtend de fles gegeven begrijp ik ?
Haha ja en visite heeft het inderdaad niet altijd door, 2 weekend terug ging de visite ook pas om 1.30 weg...
zelf geen kinderen.
Alie je meisje duimt dus, lief 😊
Meeting meiden, ik heb mijn rooster nog niet van juni.
Heb op de datumplanner ingevuld dat ik w.s wel kan dus op die dag.
Maar als ik wel moet werken kan ik dus niet komen helaas.
Krijg begin mei mijn rooster voor juni...
Dus onder voorbehoud meld ik me aan ervoor 😉
Silke lekker bij kunnen praten dus met zijn 2en over de toekomst.
Spannend allemaal hoor, staat wel vast dat jullie daar weg gaan dus...maar waarheen.
Hele nieuwe weg inslaan dus, vind je niet moeilijk ?
Jullie hebben daar ook het 1 en ander opgebouwd natuurlijk aan vrienden en bekenden ?
Nou hier gezellig uit eten geweest, daarna nog gezellig de kroeg in.
Lagen om 2.15 in bed, due viel mee.
Kids hadden het prima gedaan bij mijn ouders, sem heeft daar ook
lekker door geslapen, om 8.30 wakker moeten maken zelfs.
Dronk toen maar weer een flesje van 135cc.
Om 11.00 toen wij er waren had meneer natuurlijk alweer honger, maar dronk ie maar weer 120cc.
Om 13.00 uur weer 200cc omdat ie moord in brand krijste.
Dus zit even raar in het ritme nou van de dag...even kijken hoe dat loopt verder vandaag.
Niek en hub liggen te snurken op de bank samen haha.