marijke, geen idee eigenlijk hoe dat gaat met kolven. Ik denk dat ik geneigd zou zijn om toch te blijven leegkolven, bouw je wel nog een beetje een voorraadje mee op om een fles te geven met de rijstebloem. Ik denk dat je uiteindelijk ook wel zult stabiliseren, maar zal wel langer duren. Maar als je de melk niet nodig hebt dan idd misschien maar kolven wat je normaal zou kolven? Dan is het net als Vinz het zou regelen. Nee, ik wil hier geen rijstebloem gaan doen. Allereerst omdat ik geen zin heb om nog meer te kolven, ik werk natuurlijk fulltime dus sochtends en savonds (en snachts) zijn mn enige live momentjes, daar geniet ik teveel van en kolven ben ik echt beu en daarnaast zou ik het sowieso niet van plan zijn, ik ben heel erg van het natuurlijke ofzo, mn bv zit alles in wat ie nodig heeft en straks met de bijvoeding dus ook wat ie zelf pakt en neemt (rapley dus). Hihi, toyota yaris dus, mn ouders hebben die ook (mochten we 2 weken gebruiken in NL, superding!), maar wij noemen 'm altijd toyota Bejaris (rijden behoorlijk wat 65 plussers in waar zij wonen :mrgreen:), maar is een super autootje hoor!
tanja: wat een supernacht, hier vannacht zo'n beetje een kopie van de jouwe, heerlijk he!! Leuk, je bent dus best veel ook aan het raplyen, leuk om ze zo zelf iets op te zien peuzelen he? Groente duurt idd langer, maar je kunt het ook zo zien, ze hebben de groente ook niet nodig, maar proeven het op die manier wel. De groenten waar wij mee begonnen was idd broccoli, bloemkool, halfzacht gekookte wortel, langwerpig gesneden aardappel, repen geroosterde paprika, repen tomaat, avocado. De keuze is reuze 😉 Maar wel echt superleuk vind ik! Oh leuk, een bakfiets, dat vond ik het allerleukste aan weer in NL zijn, iedereen fietsen en gezellig hele gezinnen in een bakfiets, lekker kneuterig, wil ik ook!!
christa: Yes! Wat super dat je man een solicitatiegesprek heeft! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Is dat ook de richting die hij graag opwilde? Sam meer wakker dus, mocht ook wel he 😉 Als het goed is moeten ze langzaamaan gaan zoeken naar een ritme van een ochtendslaapje en een middagslaapje, en evt nog een laat middagdutje, klinkt alsof ie dat aan het doen is?
desiree: wat spannend van je solicitatiegesprek, hopelijk vind je iets leuks! Doe rustig aan idd, af en toe lekker tijd voor jezelf nemen, het is inderdaad niet niks waar je allemaal doorheen bent gegaan afgelopen tijd, dikke knuf!!
french: hihi, jij ook beetje polsen bij je man dus. Hier komt toch denk ik geen 3e hoor, tenminste, als mn verstand de boventoon voert. Als ik mn gevoel volg wel, haha. Lekker verwend zeg met je verjaardag, zo hoort het! Leuk om te horen dat semmie het lekker goed doet, lekker rollen en smullen, heerlijk! Leuk, jij ook al naar de efteling geweest, wij ook, was echt superleuk. N zal wel genoten hebben?
mrij: haha, ja vermoeiend he, zo'n rol fase. Maar zo kom je alle moeilijke tijden wel door: het is maar een fase, gaat vanzelf voorbij 😊 Ik zou 'r trouwens soms wel gewoon laten liggen hoor, wel goed oppassen natuurlijk dat ze dr neus niet telang op de grond houdt, maar ze klinkt heel sterk als ik je zo hoor, dus ze zal wel op tijd dr hoofd weer optillen. Als ze doorheeft dat mama haar niet steeds komt redden doet ze het vast meer zelf. Leuk zo'n loopstoeltje, is het er eentje die wel op een plek stilstaat of waar ze echt mee rond kan scheuren? Die laatste zijn hier verboden ivm valgevaar (van een trap ofzo), maar ja, dat is een kwestie van goed opletten lijkt me. Wij hebben K gisteren in zo'n soort van bungy-jump ding voor aan een deurpost (uhm, als je begrijpt wat ik bedoel...) gedaan, hadden we van vrienden gekregen, nou, hij vond het ook helemaal geweldig!
vaddie: bah, dat zijn een hoop centjes voor je auto, maar goed, hij doet het weer. Succes met de verkoudheid en tandjes... 😞
Hier weer een betere nacht gehad, 18:30 en kwam pas weer om 4:00! Toen weer 5 min gevoed en vervolgens 7:00. Echt super zeg!