Jaha, op facebook is alvast een soort sneak preview van mijn buik te zien! Een goede foto houden jullie nog van me te goed, en die zal ik dan ook hier plaatsen, maar goed, ik wilde niet de 32 weken (dat ben ik vandaag exact) voorbij laten gaan zonder dat ik een foto geplaatst had.
@Marijke: jaha, onze kids zijn dan nu écht anderhalf jaar alweer! Jeeeeetje! Heb jij dat ook, dat die bevalling nog maar pas geleden lijkt??
Lekker achter je eigen bureau, lekker bijkletsen op het werk, weer helemaal het ritme te pakken ….
Maar ik snap dat je je mannetje niet graag achter laat als hij zo ziek is! Hoe gaat het nu met hem? Heeft hij nog lang aanhoudende koorts gehad? Hè gats, zo vervelend! Extra veel knuffelen dan maar 😊 !! Hopelijk is het iets wat na een paar dagen over is.
Hier krijgt Rosalie op ’n dag:
- Een fles zodra ze wakker wordt rond 6:00u: 4 schepjes en 150 Cc water. Dan gaat ze terug en slaapt ze nog wel een uur. Heel soms langer.
- Ontbijt van 1 boterham en klein slokje drinken (water, lauwe thee of sap)
- Tussendoor: fruit: bijvoorbeeld 1 appel of 2 mandarijntjes of alles wat je maar aan fruit kan bedenken haha
- Lunch: 2 boterhammetjes met een glas melk of lauwe thee. Melk gaat er namelijk slecht in. En de boterhammen gaan echt lang niet altijd op helaas (die 1 boterham in de ochtend trouwens ook niet)
- Tussendoor: ’n soepstengel (volkoren) of soms wat rozijntjes
- Avondeten: een bordje van wat wij ook eten, maar echt een vol bord mag ik het niet noemen, maar goed, ze eet best redelijk.
- Altijd toetje: eigenlijk krijgt ze altijd gewoon wat yoghurt of kwark. Meestal vers gemaakt met gepureerd fruit, maar soms ook lekker lui een Danone of een Activia yoghurtje die wij zelf wel eens hebben. Oja, met warm weer een waterijsje 😊 Tip: bij de AH verkopen ze van eigen merk mini-raketjes: ideáál!!
- ’s avonds eigenlijk niets meer. Ja, bij uitzondering een volkoren soepstengel of wat druifjes ofzo als ze ziet dat wij iets pakken of als er bezoek is of zoiets
Tussendoor zet ik geregeled ergens een rietjesbeker neer en kan ze water, koude thee of soms diksap drinken als ze zin heeft.
Maar ik merk dat ze ineens de laatste 2 weken heel slank aan het worden is, terwijl ze altijd echt enorm spekkie was. Ik denk dan: zou ze niet meer moeten eten? Maar meer krijg ik er echt niet in hoor.
Ja, die lijstjes van mij 😉 hihi
Ik heb gisterenavond de etiketten afgerond voor op de enveloppes, heel mooi. Het laten drukken daarvan zet ik vandaag op mijn werk in werking. De kaartjes zelf ga ik vanavond afronden (okay, dan gaan jullie ook een preview kijken op facebook! Niet hier, want dit is openbaar natuurlijk …) en dan heb ik weer lekker een klus klaar van mijn lijstje 😊 jippie!
Oja, gisterenavond de wieg in elkaar gezet op de babykamer. Dus commode, wieg, stoel, het staat er allemaal. Tussen de dozen die nog vol zitten met beddengoed, knuffels, kleertjes, kolf, flesjes, noem maar op wat ik allemaal nog heb van Ro.salie….. nog een hoop uitpak- en was-werk dus!
Ik hoef (met vandaag erbij) nog maar 9 dagen te werken zeg! Poeh hé!