@Krikra: zo, van harte gefeliciteerd!!!!! Wow, een 10-ponder, da’s een flinke dus! Extra veel om meteen van te houden dus 😉 Ook erg mooie naam, Vince Roan.
Populair hier, Vinn, Vince, Vinz 😊 leuk zeg!!
@Christa: oeps, ik maakte even een foutje, sorry, knappe vent dus 😉
Fijn dat Sam het zo goed gedaan heeft vannacht. Dus lekker na een voeding meteen ingeslapen, dat doet hij dus goed!!
@TJM: oh, dat heb ik ook één keer gehad in een restaurant, dat zijn mijn vlees ook per ongeluk rose had geserveerd en ik er na een paar happen pas achter kwam … Ik heb me daarna ook zo rot gevoeld.
Troost je dat de kans dat er nu iets mis is echt maar héél klein is, alles komt vast gewoon goed hoor!!!
Wauw, wat een mooie tas heb je gewonnen! Goed zeg 😊
Ben benieuwd naar je stripbeurt vanmiddag …….
@Silke: ik gebruik inderdaad wel kussen bij zittend voeden. Maar ik ben er gewoon nog klunzig mee, alle kussens lijken wel continu weg te zakken en m’n meisje ook. Vandaag overdag geen bezoek (vanavond komen wel 7 collega’s van m’n man, lekker druk dus), dus ik zal daar vandaag overdag maar eens gebruik van maken om te oefenen beneden 😊
Heej, maar een flinke slijmprop verloren, da’s wel spannend al zeg! Hoe ging dat bij je vorige bevalling? Ik had trouwens ook 0,0 voortekenen van dat het 2 weken terug ging beginnen. Niet eens een slijmprop verloren.
En goed van je, niet te hard werken hoor 😉
@just me, is je buikpijn nu toch weggetrokken? En proficiat met dat Mirthe gisteren alweer één maand oud was. Wow, wat gaat het snel zeg 😊 Heb je inmiddels wel al lekker een ritme te pakken?
@french: ja, klopt, ik blijf lekker bezig 😉 dat zit er gewoon in bij mij, kan mezelf niet bedwingen haha
Voel je inmiddels al iets rommelen … ?
Wanneer ga je anders in overleg over het inleiden? Gaat het vandaag dan gebeuren …. ?
@Lola: vervelend zeg, al je twijfels rond borstvoeding/flesvoeding. Misschien moet je maar even een gesprekje aangaan met een lactatiedeskundige? Of je verloskundige? Gewoon even om het een en ander goed te kunnen afwegen en goed advies in te winnen.
Oh wat rot voor je, een blaasontsteking, meid, ik hoop dat je snel opknapt!!!
@VJ: ik hoop dat je kleine man snel wat aankomt. Hoe komt dat afvallen, drinkt hij slecht?
@Marijke: je mag ‘m toch gewoon iedere 2 uur aanleggen? Kan voor je kleine vent geen kwaad, borstvoeding schijn je nooit te veel kunnen geven. Of hebben je tepels dan echt veel te veel te lijden?
Ik ben wel een beetje stom geweest. Als je de naam R.osalie A.driana googled, kom je meteen bij berichtjes van me in dit forum uit. Oeps…. Had ik de naam maar altijd met die puntjes ertussen geschreven ….
Rosalie is vandaag 2 weken oud! (ofja, vanochtend om kwart voor 7 was ze 2 weken oud).
Weer een lijstje dat verder is uitgebreid, ik ben nog steeds de enige met een thuisbevalling dus? M’n verloskundige had dus echt wel gelijk, dat er nog maar één op de 10 een thuisbevalling is. Bewijst ons lijstje dat de statistieken kloppen.
Deel 3, nu moeten de laatste dames maar eens gaan BUB’en 😉