huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010
Tuuuuurlijk mag je erbij Marianne!!!!!! Join the club!!!!!!
Babii schreef:Wilde bijna schrijven sms me even hbb maar heb je nr niet. Hoe stom ben ik haha.
Ik weet niet of dit weeïg is? Had net geplast en kreeg een vette kranp over m'n hele onderbuik. Verder is het zeurderig alsof er een ongi aankomt. Ben wel ietwat licht in m'n benen nu.
Zit btw op m'n mobiel dus type kort...
Babii schreef:@ A, jeetje meid, wat heftig allemaal! Het zit je niet mee zeg, heel veel sterkte.....
@ Tijger, kan best hoor dat het hartje nog niet klopt. Mijn arts zei; met 5 weken en 3 dagen begint het met kloppen en met 6 weken en 5 dagen MOET het kloppen. Dus dikke kans dat wij het volgende week ook nog niet zien, mits ik dat red.
Vandaag weer wat lage rugpijn, meer gevoelig. En het idee dat er een menstruatie aankomt, maar wel op 1 plek, rechts dus. Voel geen steekjes of krampjes, echt heel apart. Ook geen last van vermoeidheid vandaag, maar heb de hele dag geslapen (ben niet gaan werken, had er geen zin in werd gek van mijn manager gisteren). Ook geen last van mijn borsten dus het lijkt mij dat de kwaaltjes afnemen, en dat lijktr mij niet goed ;). Maar mijn zusje heeft het allemaal nooit gehad, ja alleen krampen en dat was het. En er loopt toch echt een meisje van 15 maanden rond.... We zien het wel!
Voor de rest ben ik de helft weer vergeten, sorry....
marizzz schreef:Ik doelde ook meer op bv diegene uit het verhaal van Luna, meiden die in de eerste ronde gelijk zwanger worden en Tijger na de vmk...
En wat waren jullie nog laat wakker!!! Hoe houden jullie het vol?!
A.1985 schreef:@ babii: ik heb gisteren de vk verteld dat ik vorige week ook nog een zw test had gedaan. Zij gaf aan dat een test ongeveer 6 wk positief blijft. je kunt het alleen zeker weten met bloedonderzoek etc. Helaas heeft die test dus nu niet nog een keer zin.
@ marizzz: wat een mooie echo's. Blij dat je een kloppend hartje hebt! super! Nu kun je echt gaan genieten.
@ hier: ik denk dat ik jullie ga verlaten. Gister had ik een paar kleine krampjes toen ik op bed lag. Vanochtend dat ik naar de wc ging was er echt een klodder bloed, leek op stolsel. Dus ik ga er nu voor 99 % uit dat het helaas een mk is geworden.
Babii schreef:Haha een goede dag hebben en niet moe zijn :p.
Nu overigens ook niet moe hoor.....