nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
ik ga morgen ook een test doen...
Witchy schreef:@buddha jaa ik vind het ook zo moeilijk om te wachten maar op de 1 of andere manier heb ik mn hoofd zitten dat ik maandag meer kans heb op een possitieve test heb haha vraag me niet waarom!! Maar ik koop wel gewoon 2 testen dan test ik morgenochtend toch maar (volgens mij heb je hier diezelfde testen als van kv 2voor 5e hier dan voor 2,50 per stuk dus kom je ook op dezelfde prijs)
Owh leuk dat word dus nog een verassing in December, al hoewel de meeste mama's hebben vaak al een voorgevoel
@nienke spannend hopelijk hebben we morgen dan allebei possitief nieuws :D
Witchy schreef:hier helaas net ongi geworden 😞 Weet igg wel waar ik aan toe ben nu
poelepetoet schreef:Hey meiden,
Wil jullie even succes wensen met jullie cycli.
Wij hadden ook zo'n topic als dit en de meeste meiden zijn ondertussen zwanger!
Dat gunnen we jullie ook!
Een tweede wordt voor mij weer hetzelfde verhaal als bij de eerste, gezien mijn cycli.... zucht!
Maar we gaan er straks weer voor!
Liefs Poele
beeb7 schreef:@nienke, balen meis. Op naar de volgende ronde!
@witchy, he shit zeg. Nu moet je een half jaar zonder je vent toch? of had ik dat mis?
@knuffeltje, wat naar dat je niet weet waar je aan toe bent. Vervelend dat ze een foto afdrukken en dat ze er verder niks over zeggen, dan ga je vanalles denken he. Komt goed meis.
@jollyjo, fijn dat ze het nu in de gaten houden. Hopenlijk weet je snel meer.
@manu, raar lichaam hebben we soms toch he.
@buddah, spannend..20 weken al weer. Gaat snel of niet?
@hier, met clomid begonnen. Dag 10 valt in mn vakantie dus kan dan niet voor een echo. Dat word pas dag 18 voordat ik kan..hoop dat ze dat niet erg vinden. Mijn ongi bleef nu bijna een week langer uit als de vorige keer met provera..vaag..
nienke schreef:Ik was uiteindelijk ongi geworden na ongeveer 60 dagen......[/QUOTE
] 54 dagen bedoel ik.
manu schreef:@buddha zie ineens in je ticket dat je 23 december bent uitgerekend. Nou, bij jou is het al zo'n wondertje(na cyclus van 138 dagen)dat wordt vast een echt kerstkindje......
@nienke dat hopen we allemaal....