@Sja, volgens mij is 1 dag voor de eisprong klussen ook een grote kanshebber, omdat de zaadcellen langer in je lichaam blijven leven en dus meer kans maken op bevruchting??? Weet t niet zeker hoor maar staat me iets van bij. Maar als die test deze uitslag geeft, waarom niet??
Ook ik zit nog met het roken....Erg slecht natuurlijk! Het is altijd beter om van tevoren te stoppen, maarja zolang je nog niks merkt vind ik dat erg lastig.
@Diamonds, Raar inderdaad van die testen. Kun je niet nog een andere halen dan?
@Riannetje, leuk dat lijstje! Maar hoe voeg ik nu iets in op dat lijstje?
Hier nog steeds ongi, maar heb wel het idee dat het al minder aan het worden is. Gelukkig maar want heb er deze keer echt last van. Normaal alleen lichamelijk maar merk dat ik nu ook geestelijk een beetje in de knup zit. Maja, gaat wel over.
Is het een rare vraag als ik denk dat ik mijn NOD nog niet kan berekenen? Ik weet toch nog helemaal niet hoelang mijn cyclus is? Ben wel echt zeer benieuwd, maar het is nu ook heel vervelend niet te weten wanneer je precies ongesteld moet worden. Met de pil is dat natuurlijk veel makkelijker te bepalen....Want stél nou, dat je wél de eerste ronde zwanger bent, dan zit je misschien heeel lang te wachten totdat je een keer gaat testen?? Denk dat ik nu snap waarom vrouwen ontpillen :-D.
Gisteren hebben we een super leuke middag gehad. Een vrienden stel van ons kwam op bezoek en die hebben een kleine van 4 maanden. Zoooo schattig! Mijn vriend was ook weer meteen verkocht. En heb echt heel erg fijn met dat meisje zitten kletsen. Ik ken haar niet super goed, maar was wel heel vertrouwd en fijn om alles te vragen. Ze is er inmiddels wel achter dat wij nu ook gaan beginnen ;).
Even terugkomen op de vraag of je het geslacht wilt weten; ik en mijn vriend zijn daar wel overuit dat we dat beide willen weten, maar dat we het tegen niemand zeggen. Lijkt me gewoon te spannend, en ik ben te nieuwsgierig om dat niet te weten haha.
Wij hebben het er ook al over gehad tegen wie we het wanneer zouden zeggen; sowieso mijn moeder vertel ik het meteen, de rest proberen we zeker tot de 10 weken mee te wachten. Misschien dat ik het nog tegen ons vriendenkoppel vertel, omdat je toch haar ook wat dingen kunt vragen.
Verder ben ik alleen maar erg benieuwd. Ga denk ik eens kijken op
www.zwangerschapspagina.nl want daar kun je zo'n "handtekening"onder je stukjes zetten. Heb dan nog geen regelmatig cyclus, maar vind het toch wel leuk hihi.
Hoe is het allemaal met jullie???