Goedemorgen dames,
Even een kort teken van leven van deze kant 😃
Want volgens mij heb ik tussen de bedrijven heel leuk en ook minder leuk nieuws gezien, waar ik toch nog even op wilde reageren.
Jo: echt waar?? Krijgt Siem er een broertje of zusje bij?? Wow!! Gefeliciteerd meid! Hoe is het met je, buiten de vermoeidheid??
Hoe is het met de andere (bijna weer)mama’s??
Rian; als je nog verder wil kletsen ofzo, let me know. Helaas weet ik als geen ander hoe het is.. en ik moet ook zeggen dat ik het dapper vind dat je een beslissing hebt durven nemen!! Das absoluut niet makkelijk
Hoe is het verder met de zieke kindjes en/of zieke mama’s? Beterschap voor jullie!
@ hier; gaat eigenlijk wel redelijk. Ben nog steeds zoekende naar een huis. Had een aanbieding gekregen, maar voelde me niet prettig in de straat/ buurt en had bedenkingen bij de buren. Omdat ik er toch wel vanuit ga, voor langere tijd er te gaan wonen, wil ik dat het gewoon goed voelt. Dus vandaar die aanbieding afgeslagen. Ik heb wel wat andere dingen ook lopen, dus heb er nog steeds vertrouwen in, dat het goed gaat komen. Bovendien is de papa van Hannah momenteel echt veel weg voor zijn werk, hij is gemiddeld nog 1 dag in de week thuis, dus dat maakt het ook wel beter te doen.
Daarnaast merk ik dat het bij hem is geland dat de relatie over is. We praten nu zelfs over hoe raar het geweest is tussen ons eigenlijk en hoe wij dat als normaal zagen. Maar dat het dat eigenlijk helemaal niet was. Ik begin zowaar te geloven dat we nog wel als vrienden uit elkaar kunnen gaan… maar de tijd zal het leren.
Verder gaat het met Hannah eigenlijk ook best goed. Op zn tijd is ze echt een klein driftkikkertje, maar hoe meer ik die buien negeer, hoe korter ze duren. En ze komt dan daarna ook echt zo uit zichzelf naar me toe, om het weer ‘goed’ te maken, dat is altijd wel schattig.
Helaas heeft ze wel het slechte eten van dr papa overgenomen. Toen ik hem leerde kennen at hij geen enkele groente. En ook Hannah verdomt het om het te eten. Terwijl ze een half jaar geleden nog alles at, wat ik haar voorzette.
Maar ik heb maar besloten om me er minder druk om te maken. Ik blijf het proberen en hoe minder druk ik er op leg, hoe meer ze uit zichzelf wel wil ‘proeven’ Bovendien eet ze heel graag fruit, dus daar probeer ik het dan maar mee te compenseren…
Verder sta ik soms echt versteld van alles wat ze al snapt en kan, dat hebben jullie vast ook vaak als trotse mama’s 😊 ?
Nou, ik ga snel nog wat doen, voordat ik zo meteen weer naar mn therapeut ga. Nog een lange weg te gaan, voordat het bij mij in de bovenkamer weer een beetje op een rijtje is allemaal… :-D:-D
Fijne dag weer dames!