Hallo dames,
wat een drukte weer hier, sorry ik ga niet alles teruglezen. Heb wel beetje meegelezen, maar mijn hoofd staat er nog niet echt naar.
@Selly, je gaat morgen testen toch? Spannend, ik duim met je mee!
@Myka, wat leuk cupcakes bakken! Ik ga dit weekend mini quiches maken. Met gehakt, champignons en mais en met groente en ham.
@Bailey, fijn dat je wel alvast het sperma kan laten onderzoeken. Ik hoop dat de uitslag voor jullie goed uitpakt! Hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt?
@knuffeltje, ook welkom hier!
@Enchanting, ik heb je een berichtje gestuurd ;). Welkom uiteraard! Qua roken, je kan echt beter nu stoppen. Ik ben in mei gestopt en ben daar nu zo blij om! Het is heel moeilijk, maar je voelt je zo sterk als het lukt! En het is echt waar, je voelt je veel fitter, proeft en ruikt meer. Het enige nadeel is, dat je wat aankomt, maar na een halfjaar zit je vaak weer op je gewone gewicht.
Hier staat wanneer wat uit je lichaam is (is ook een erg goeie site):
http://www.exrokers.nl/index.php/als-je-wilt-stoppen-met-roken/10-voordelen-van-stoppen-met-roken/2-wat-gebeurt-er-als-je-stopt-met-roken
@Pooh, hoe gaat het bij jou? Valt niet mee he?! Ik weet gedeeltelijk wat je doormaakt. Bij mij was ik het kindje al kwijt voordat ik eigenlijk echt zeker wist dat ik zwanger was. ik denk dat dat wel een stuk scheelt. Ik hoop echt heel erg dat het gauw op gang komt en dat je door kunt. Dit wachten is heel frustrerend. Qua pijn is het bij ieder anders. Ligt er echt maar net aan hoe jouw pijngrens is en hoe het zijn verloop heeft. Mocht je behoefte hebben om erover te praten, dan mag je me altijd een mailtje sturen! Sterkte en ik denk aan je!
@hier, ik kan me niet zo goed concentreren op de dingen, ben ook verschrikkelijk moe en nog steeds een zere keel. Ik heb lekker rustig aan gedaan deze week. Wel gewoon gaan werken, maar verder in huis niets gedaan. Sommigen momenten zijn wel moeilijk. Hebben geklust gehad gisteren en dat was toch wel even erg raar en heb dan ook gehuild na afloop. Is toch een stap, dat je doorgaat. Ook bij mijn hoogzwangere zus geweest van de week en vond het erg moeilijk om niets te zeggen. Heb gezellig over de komende baby gepraat en gedaan alsof ik ook in de wolken ben, ben ik ook wel maar het is een dubbel gevoel. Voel me soms opeens met vlagen nog verdrietig erom en vraag me ook wel af waarom het niet zo mocht zijn en hoe het zou zijn geweest.