Angie schreef:Meiden wisten jullie dat het 29 oktober volle maan is en 28 november dan worden er altijd veel baby's geboren toch?? ;-)
Ik mag toch hopen dat mijn kindje niet mee doet aan de "volle maan"-gekte 😉 Dat zou betekenen dat ik of in week 37 beval of meer dan 2 weken over ga lopen hahah. Ik ach de kans van beide klein.
Toch schijnt het officieel wel echt zo te zijn. Er worden ook veel vrouwen zwanger met volle maan haha. Je moet erin geloven. Ach de 1 gelooft in een God en ik geloof in volle maan. Behalve dan dat ik mijn baby niet met volle maan geboren wil hebben omdat ik niet wil dat ie te vroeg/laat komt maar net als grote broer gewoon in week 39 een keertje eruit komt zetten. 😉
Iemand hier trouwens al beval-bibbers??? Ik was bij mn eerste zooo bang, ik scheet penen haha. Bevallingsverhallen en drama scenes op tv, sloeg ik over. Ik ging voor mezelf uit van het ergste, een bevalling van 24 uur, geen vorderende ontsluiting, weeen opwekkers, vaccuum en tangverlossing..... totaalruptuur...
Achteraf kan ik alleen maar lachen om mijn eigen angsten.
Mijn kindje was er zo snel en probleemloos dat we maar net op tijd in het ziekenhuis waren. Ik kreeg 1 tip bij de volgende en dat was "kom gelijk bij de eerste wee naar het ziekenhuis".
Ik kijk nu al echt uit naar de bevalling. Hoop dat het weer net zo perfect mag gaan.