hoi allemaal, ik spring er weer ff in hier! Heb even snel teruggelezen van de laatste dagen, maar ben het meeste alweer vergeten natuurlijk 😉 Nog even een paar snelle reacties:
Inge & Draakje: wat leuk dat jullie een meisje krijgen! 😊 Ik wil ook weten of onze ukjes jongens of meisjes zijn!! Maar nog maar even een paar weekjes geduld hebben tot de volgende echo...
Kukeltje: ja hoor, ik mocht het vliegtuig nog wel in 😉
Vivi: nee niet echt tijd voor iets toeristisch deze week, maar ben hier de afgelopen jaren al wel zo´n 8 – 10 keer geweest en dus af en toe wel even wat toeristisch meegepakt (wijngebieden, andesgebergte, etc.) 😉
Angie: jammer dat jullie het geslacht nog niet weten, maar wel fijn om jullie uk weer even te bekijken, en hopelijk volgende week meer te zien!
Hier: de werkweek zit er weer op, veel bezoeken/vergaderingen gehad en gisteren hele dag congres, ging gelukkig allemaal vrij goed, heb veel minder last van vermoeidheid hier (vanwege hoogteverschil), dus da´s wel fijn. Vanochtend even heerlijk gelopen, de Cerro San Cristobal beklommen (bergje midden in Santiago - wandeling van een kilometer of 5 en iets van 350 - 400 meter omhoog), vanmiddag nog even snel wezen shoppen en wat leuke babykleertjes gekocht (zoveel leuke echte jongens- en echte meisjeskleding, maar toch nog maar even iets neutraals gekocht wat voor allebei kan, haha) en toen m´n koffer gepakt, even heerlijk in bad en lekker rustig aan gedaan de rest van de middag/avond. Nu zo m´n bed in - morgen om half 4 opstaan, terugvlucht naar Costa Rica vertrekt om half 7. De komende week kom ik hopelijk even weer wat meer meekletsen hier! 😊
TicaOud lidBerichten: 520Lid sinds: 17 januari 2012