hallo dames!
ik krijg het echt niet bijgelezen hoor, sorry!!! Jullie kletsen zvoeel! Wel heel gezellig, hoorde van iemand dat ze het een positieve sfeer vind hier, daar ben ik het helemaal mee eens!
Reageer even per onderwerp want weet niet meer precies van wie het komt.
Sex, hier niet meer gehad sinds de 6e week, was bij Robin hetzelfde, door de hormonen walg ik er bijna van als ik er aan denk. Knuffelen of zoenen vind ik ook niks. Merk dat het nu wat beter begint te worden en denk dan ook dat ik, net als bij Robin, rond week 24 weer n keer sex wil haha. Maar wij hebben de vorige keer vol spanning gewacht op het trimeste rmet meer zin, maar dat is nooit gekomen dus gaan daar nu ook maar niet vanuit. Gelukkig gaat mijn man daar superlief mee om, die heeft zoeits al wil je over een jaar weer, het maakt niet uit, als je het maar zegt dan weet ik het en hoef ik in de tussentijd niets te forceren. Erg prettig, want ik vind het naar dat het zo is, vind normaal sex echt een belangrijk stuk in mijn relatie en die intimiteit valt een periode weg, niet fijn.
Taboe ove wens wat te krijgen vind ik ook belachelijk, het mag toch best om het een liever te hebben dan het ander! En het betekent zeker niet dat je minder van je kindje gaat houden, maar het is een knop die om moet. Bij Robin wilde ik perse een jongen en ik denk dat ik na de 20 weken echo echt even niet blij was geweest met een meisje, later natuurlijk wel, maar ik zou het er moeilijk mee hebben. Nu moest ik ook erg wennen aan het idee van een meisje omdat ik altijd dacht dat ik een jongensgezin ga krijgen. Nu vind ik het heerlijk. Dit is mijn laatste zwangerschap, want wij stoppen bij 2, en dan vind ik het wel heel mooi om van allebei 1 te hebben zeg maar. En ook omdat ik me kan voorstellen dat ik nog het gevoel krijg dat ik misschien een derde zou willen als ik 2 jongens had, om toch ook een meisje te krijgen, dus ja, ik kan nu voluit zeggen dat ik er helemaal blij mee ben, maar vorige week vond ik het doodeng!
opvang, Robin gaat drie dagen naar het kdv. Als nr 2 er is komt mijn moeder eens in de 2 weken een dag oppassen en is het dus 2 kdv, 1 oma, en 1 week 3 kdv. Robin vind het helemaal geweldig en ik vind het dan ook geen enkel probleem. Zelfs in onze vakanties gaat hij gewoon, hij zit helemaal in dat ritme en heeft uitdaging nodig die hij thuis niet voldoende krijgt als hij vijf dagen achter elkaar thuis is.
Maar ja, het is natuurlijk een gevoelskwestie, belangrijkst is dat je je fijn voelt (voor zover mogelijk als je je kindje wegbrengt) bij de plek waar je hem achterlaat. Zij zijn namelijk ook een groot deel van de week van je kind, dus moet helemaal fijn en goed voelen.
Eh....verder weet ik het niet meer, sorry als ik iets vergeten ben!
Hier alles goed, druk weekend gehad dus vandaag lekker rustig aan. Robin was al om 5.30 wakker, dus ik heb m nu alweer in bed liggen en kruip er zelf ook zo weer in, anders word ik vanmiddag oververmoeid haha.